از کجا برای کنکور شروع کنم

از کجا برای کنکور شروع کنم

اینکه از کجا برای کنکور شروع کنم ؟؟

یکی از چالشی ترین سوال هایی هست که دانش آموز ها یا داوطلبینی که برای کنکور می‌خواهند آماده شوند با آن روبرو هستند.

شاید باور نکنید اما من بعد از دیدن این سوال یا بعد از شنیدن این سوال یا هر بار بعد از مواجهه با این سوال به هر شکل یا هر جا و یا در هر زمان و مکان من به یادت کلمه اشتباهات متداول می‌افتم.

علت اینکه به یاد کلمه اشتباهات متداول می افتم این است که داوطلبین برای رسیدن به جواب برای رسیدن به نقطه شروع پکیج کاملی از اشتباهات را انجام می‌دهند.

راه حل برای دور شدن از اشتباهات در کنکور

ما در مرکز مشاور تحصیلی تجربی می خواهیم شما را از اشتباهات دور کنیم.

اولین نقطه برای شروع توجه به خود می باشد توجه به آمادگی ها با توجه به تحمل ها توجه به اندازه صبر و اندازه استقامتی که قرار است تو در طول این مسیر داشته باشی

من صمیمانه از تو خواهش می کنم قبل از اینکه وارد هزینه های کنکور بشی به خودت برگرد و ببین که چقدر برای پا گذاشتن توی این مسیر سخت آماده‌ای .

این رو هم متوجه باش که منظورم از هزینه فقط مالی نیست وقتی که تو و زمانی که تو برای این مسیر میذاری و تلاشی که توی این مسیر انجام میدی هم جزء این هزینه ها قطعاً خواهد بود.

قدم دوم که باز هم همیشه داوطلبین در این قدم اشتباه بعدی را به راحتی انجام می‌دهند انتخاب منابع است که باید قبل از آن انتخاب مشاور انجام شود یعنی تو باید منابع خود را زیر نظر مشاور خوب تهیه کنیم نه اینکه ابتدا منابع تهیه کنی و بعد از آن سراغ مشاور بروی

پس اگر بخوام خلاصه و جمع و جور جواب این سوال را بدهم اول باید به خود توجه کنی ببینی که برای رسیدن و پا گذاشتن توی این هدف با خودت چند چندی بعد از مشاور خوب مشورت بگیرید و بعد از آن زیرنظر مشاورت منابع تهیه کنید و در نهایت با توجه به پتانسیل خودت و زمانی که میگذاری و منابعی که داری برنامه تحصیلی خودت رو از مشاورت میگیری و زیر نظر اون پیشمیری .من هم از همین‌جا برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

امیدوارم جواب سوالتان ” از کجا برای کنکور شروع کنم ” را گرفته باشید و اگر هم متوجه نشدید می تونید با من تماس بگیرید تا راهنمایی های بیشتری را انجام بدم.

آرزوهات آرزومه.!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *