بهترین منابع زبان کنکور

بهترین منابع زبان کنکور

ما در این مطلب می خواهیم برای شما بهترین منابع زبان کنکور را شرح بدهیم .
مشاور تحصیلی تجربی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید.

یک دغدغه اساسی و همیشگی در درس زبان انگلیسی کنکور داشتن منابع درسنامه و تست ای مناسب است و پیدا کردن بهترین منابع زبان کنکور برای دانش آموزان یک نگرانی همیشگی بوده.

در این مقاله می خواهیم به معرفی یکی از بهترین منابع تستی و درسنامه ای زبان انگلیسی کنکور بپردازیم که دانش آموزان زیادی توانسته اند با این منبع تستی درس نامه‌ای به نتیجه های فوق العاده ای برسند و اتفاقاً این منبع تستی به تایید خیلی از اساتید رده بالای کشور هم رسیده است.

نام این منبع تستی توربوت هست است که نه تنها در زبان انگلیسی بلکه در تمامی دروس این منبع تستی آماده ارائه به دانش آموزان می باشد.

برای مثال استاد مهدی مهدیون زبان انگلیسی کنکور که یکی از فاخر ترین و نخبه ترین اساتید بی نظیر زبان انگلیسی در در کشورمان می باشند و همه ساله داوطلبان زیادی را تبدیل به رتبه های خوب با درصد های زبان عالی می کنند و اتفاقاً خود ایشان مولف کتابهای زبان انگلیسی مختلف برای کنکور هم هستند و تجربه زیادی در تدریس هم دارند در یک لایو اشتراکی که با استاد محمد موسوی مشاور کنکور داشتند نظر خود را در مورد توربو تست اینگونه ارائه دادند و در جواب این سوال که شما برای بچه های کنکوری کدام منبع تستی را پیش

نهاد میکنید فرمودند :

نمونه منابع :

من واقعاً لذت میبرم از توربو تست های شما
به خاطر این‌که توربو تست یک مجموعه‌ای است که گلچین همه چیز می باشد
یعنی بهترینهای کتابی بهترین های آزمونی اینها همه در توربو تست جمع شده
بهترین تست های نکته دار به صورت مختصر و مفید در توپ و جمع آوری شده

استاد مهدی مهدیون زبان انگلیسی در ادامه می فرمایند به خصوص برای داوطلبین کنکور که در سال کنکوری با مشکل وقت هم روبرو می شوند این منبع به علت مختصر و مفید بودند بسیار پر فایده است .

در ادامه مقاله شما داوطلب گرامی را دعوت می کنم که حتما این ویدیو مربوط به صحبت های جذاب استاد مهدی مهدیون زبان انگلیسی کنکور در مورد مجموعه تستی توربو تست که در مورد درس زبان این مجموعه نظرات خود را فرمودند را حتماً ببینید.
اما نکته جالب در مورد این مجموعه تست این است که استاد محمد موسوی مشاور کنکور این مجموعه تستی و درسنامه های ناب را بصورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد .

برای اطلاعات بیشتر و دیدن دانش آموزانی که با همین مجموعه تستی نستند به نتیجه های فوق‌العاده‌ای دست یابند میتوانید به صفحه برنامه جامعه توربو مراجعه کنید .

نتیجه :

در بالای صفحه برنامه جامعه توربو کم متد تحصیلی استاد موسوی می باشد یک ویدیو چهل دقیقه ای وجود دارد که در آن ویدیو در مورد تمام خدمات برنامه جامع توربو توضیح داده شده است و توضیحاتی هم در مورد بخش تستی و آزمونی و درسنامه های آن که با نام توربو تست از آن یاد می شود هم گفته شده است.

پس شما عزیزانی که مایل به دانستن اطلاعات بیشتری در مورد توربو تست هستید می توانید به صفحه برنامه جامعه توربو مراجعه کنید و ویدیو مربوط به برنامه جامع توربو را مشاهده کنید سوپرایز ویژه صفحه برنامه جامعه توربو این است که در پایین ویدیو ۴۲ دقیقه ای یو دانش آموزان می باشد که توانستند با همین مجموعه تستی به نتایج فوق‌العاده‌ای دست یابند دیدن این ویدیو ها شمارا با نتایج توربو تست آشناتر میکند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *