تغییرات کنکور سراسری توسط مجلس

تغییرات کنکور سراسری توسط مجلس

در این مطلب به موضوع، بازی رسانه ای مجلس در خصوص تغییرات کنکور سراسری سال جاری اشاره میکنیم. دانش آموزان در راه پر پیچ و خم آزمون سراسری می توانند با مشاوره های آگاهی یک مشاور تحصیلی و برنامه ریزی های اختصاصی آن از رقبای خود پیشی بگیرند. شما می توانید بطور مستقیم با استاد محمد موسوی در تماس باشید. و مشاوره اختصاصی خود را آغاز کنید.

هیاهوی مجلس یک بازی رسانه‌ای

بالاخره پس از مدت ها مجلس و کمیسیون آموزش در ارتباط با مهم مصوبه شورای عالی آن میدان را خالی کردند. و مشخص شد. که این هیاهوی که مجلس راه انداخت یک بازی رسانه‌ای بیشتر نبوده. بطور کلی از این مصوبه برداشت می شود. که شاهد تغییرات کنکور سراسری جدیدی نخواهیم بود. منظور از تغییر اصلی شامل:
1) دروس عمومی در حالت حذف شده، باقی خواهند ماند.
2) تاثیر قطعی معدل تغییر نخواهد کرد. اگر دچار تغییر شود. بسیار جزئی جزئی می باشد.
3) برگزاری کنکور در دو زمان مجزا از سال قطعی است. و امکان برگزاری چند کنکور (بیش از دو) در سال هم میباشد.

جهت مشاوره کنکور در این قسمت کلیک کنید.

بررسی صحبت های رئیس کمیسیون اموزش

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از بررسی‌های طرح محور بسیار فوری در جهت تغییرات مصوبه ازمون سراسری شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور؛ آقای علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جهت پیگیری های مکرر و همچنین بازخوردهای نتایج اخبار مربوط به انتشار سوالات کنکور سراسری در سال جاری و اعتراض به تقلبات فرمود:

با توجه به اینکه سال قبل شاهد ناامنی‌های آزمون سراسری بودیم. اما امسال با قطع کردن اینترنت امکان تقلب را به صفر نزدیک کردیم. و همچنین در کنکور سراسری سال جاری فضای رقابت امن بود.

همچنین آقای منادی فرمودند؛

در خصوص آخرین تغییرات برای برگزاری آزمون سراسری یک فوریتی در دست بررسی قرار داده ایم. که بعد از اتمام روند بررسی نتایج آن، پس از تصویب قطعی آن منتشر خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس فرمودند:

طرح مد نظر مشمول تغییراتی بوی مصوبه ای است. که شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره آزمون سراسری تصویب کرده بودند. البته؛ این حرف به معنای آن نیست. که تغییرات زیادی را شاهد خواهیم بود. همچنین وی تاکید کرد. که این تغییرات در جهت بهبود مصوبه کنکوری شورا است. و این تغییرات فقط شامل اصطلاحاتیست که روی آن انجام می شود.

تغییرات کنکور سراسری توسط مجلس

به دلیل اخبار های گوناگونی که از فضای مجازی انتشار پیدا می‌کند. و این موضوع که دانش آموز نیازمند آن است. که در بندهای انتشار یافته از سمت سازمان سنجش تفسیر به عمل بیاورد. بهتر است. دانش آموزان با یک مشاور تحصیلی آگاه مشورت کنند. تا بتوانند نتیجه مطلوب و صحیح را به دست بیاورند.

برای انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

میتوانید سوالات مشاوره تحصیلی خود را به صورت مستقیم از مشاور اختصاصی رشته تجربی استاد محمد موسوی بپرسید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ریزی اختصاصی و آشنایی با پکیج توربو تست به صفحه شخصی محمد موسوی مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *