حقه های طراح تست

حقه های طراح تست

ما در این مطلب می خواهیم برای شما حقه های طراح تست را شرح بدهیم.

مشاور کنکور تجربی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید

اگر دانش آموزان کنکوری با طلاهای طراح کنکور آشنایی داشته باشند در آزمون های خود نسبت به تست ها حساس تر عمل می کنند و این باعث می شود که بتوانند تست های مفهومی را خیلی بهتر پاسخگو باشد به همین منظور در مقاله زیر می خواهیم شما را با چند حقه های طراحان تست آشنا کنیم شما با دانستن این ها می توانید تست های مفهومی را بسیار عالی پاسخگو باشید و نسبت به وضعیت آزمون دادن آگاهی بهتری پیدا کنید. چرا که این ترفند های روانشناختی که ترا ها از آنها استفاده می کنند بیشتر بار روانی برای داوطلب دارد.

_ چینش سوالات سخت پشت سر هم

این کاری است که هنوز هم با اینکه بسیار شناخته شده است باعث وسواس فکری دانش آموز در جلسه امتحان می شود. هر وقت که به این دسته از سوالات برخورد کردید سریعاً ۱۰ سوال را رها کنید و جلو بروید و بعد دوباره برگردید و آن ها را حل کنید چرا که هیچ وقت تمام سوالات یک درس سخت طراحی نمی شود از با این کار شما سوالات آسان را می بینید و اعتماد به نفس خود را برای ادامه دادن پیدا خواهید کرد.

_ گزینه درست مشابه پشت سر هم

این روشی است که حتی زرنگ ترین دانش آموز ها هم گیاهان به خودش کمک می کند فقط سعی کنید به آن اهمیت ندهید و با یک نگاه سرسری از روی سوالات قبلی از آن بگذرید و به سمت سوالات بعدی بروید. اگر بخواهید برگردید و همه سوالات را دوباره چک کنید وقت خیلی زیادی از شما طرف خواهد شد و همچنین امکان دارد سوالات درست نده را غلط کنید.

_ استفاده غلط از جملات کتاب

تعیین روش تراکل جمله را از روی کتاب می نویسد ولی جای یک کلمه کوچک را عوض می کنند و یا با جمع و مفرد یک کلمه بازی می‌کند برای برخورد با این گونه سوالات جملات مهم کتاب را کامل بلد باشید و نصف کنیم و سعی کنید به مفهوم آن مسلط شوید و اگر آن را یادتان رفت با یک تعامل بر جمله بتواند درست و غلط بودن آن را تشخیص دهید.

_ پیچیده کردن صورت سوال

ترا در این سوال انقدر اعداد و پارامترهای اضافی را در سوال می آورد که صورت سال تبدیل به یک طومار خواهد شد و شما با نگاه کردن به آن می ترسید در برخورد با این گونه سوالات من پیشنهاد می کنم که آنها را نخوانده برای دست آخر نگهداری و تجربه نشان داده که این گونه سوالات اکثراً سوالات آسانی هستند.

_ انتخاب بین درست و درست تر

این روش چند سالی است که مورد علاقه طراحان آزمون سراسری واقع شده است به طوری که گزینه‌ها را چند پهلو تر می کند تا عملاً هم وقت تان را از دست بدهید و هم ندارید کدام جواب درست می باشد در برخورد با اینگونه تستها هر وقت به این گزینه‌ها شک کردید بدانید که یک تله است وسعی کنید جمله‌ای که به صورت سوال مربوط تر است را انتخاب کنید.

هر دانش آموزی برای رسیدن به هدف خود باید بسیار زیاد تلاش کند و از افراد آگاه در مسیر خود مشاوره بگیرد تا بتواند از هدر رفتن وقت و گم شدن در مسیر جلوگیری نماید.
پیشنهاد ما به شما تیم قدرتمند استاد محمد موسوی ،مشاور تحصیلی برتر ایران در زمینه رشته تجربی می باشد .
استاد موسوی با برنامه ریزی های دقیق و شخصی سازی شده مختص به هر دانش آموز و توانایی های آن به دانش آموزان خود کمک می کند تا مسیر کنکور را به بهترین شکل پشت سر بگذارد.

فرقی نمیکند که شما در چه پایه تحصیلی مشغول به تحصیل هستید استاد موسوی برنامه ریزی دقیق برای کنکور شما انجام خواهد داد و تا آخرین لحظه کنار شما برای مشاوره دادم و راهنمایی حاضر است.
برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با پکیج توربو تست به صفحه شخصی محمد موسوی مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *