درآمد و حقوق رشته آهنگسازی در ایران چقدر است؟

درآمد و حقوق رشته آهنگسازی در ایران چقدر است؟

ما در این مطلب می خواهیم برای شما درآمد و حقوق رشته آهنگسازی در ایران چقدر است؟را شرح بدهیم.

مشاور تحصیلی تجربی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید

میزان حقوق این افراد با توجه به اینکه در جای استخدام باشند و یا به صورت ساعتی کار کنند مانند سایر رشته ها دیگر متفاوت است افرادی که در این رشته استخدام می شوند

حقوق متوسطی طبق وزارت کار دریافت می‌کنند افرادی که در آموزشگاه تبریز می کنند و یا به تبریز در آموزشگاه های آزاد می پردازند در چه مزایای شغل های دولتی را ندارند اما در صورت چند شغله بودن می‌تواند درآمد خیلی خوبی را داشته باشند البته درآمد افرادی که در آموزشگاه‌های آزاد تدریس می‌کنند بستگی به ساعت تبریز، تعداد شاگرد ها دارد.
متوسط حقوق ماهیانه مشاغل این حوزه مبلغی حدود ۴ میلیون تومان است.

 

فرصت های شغلی رشته آهنگسازی عبارتند از:

اگر به طور کلی بخواهیم صحبت کنیم افراد تحصیل کرده در این رشته می توانند در جذب و مکان های دولتی مانند صدا و سیما ، آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار شود اگر این افراد به حضور در مکان‌های دولتی علاقه ندارند، می‌توانند نسبت به راه اندازی استودیو موسیقی، آموزشگاه های آزاد موسیقی در صورت داشتن سرمایه و تجربه کافی اقدام کنند.

 

در حرفه ی آهنگساز شغل آزاد بهتر است یا استخدامی؟

اگر بخواهیم درباره آینده و تضمین شغلی رشته برای شما صحبت کنیم می توانیم بگوییم که این رشته شاید مانند خیلی دیگر از رشته های دیگر دارای آینده شغلی تضمین شده با مزایای زیادی نباشد اما اینطور نیست که شما در چند سال آینده بیکار شوید البته اگر جذب وزارت فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش باید برای چند سال که قرارداد دارید خیالتان راحت است اما اگر علاقمند به کارهای آزاد و راه اندازی آموزشگاه داشته باشید در مسیر کاری خود شاید با کمی چالش‌های مالی و کاری رو به رو شوید.

دانشگاه های برتر رشته اهنگسازی در ایران کدام هستند؟

همانطور که می دانید بهترین منبع مشاهده دانشگاه های ارائه دهنده یک رشته دفترچه انتخاب رشته انتشار یافته در سایت سازمان سنجش از با توجه به انتشار دفترچه کنکور سراسری در سازمان سنجش دانشگاه هنر محل تحصیل کرج، دانشگاه هنر اصفهان تنها دانشگاه های ارائه دهنده این رشته در ایران هستند که جزو دانشگاه های خوب این رشته به حساب می آیند.

نمونه ای از کارنامه قبولی رشته آهنگسازی دانشگاه هنر:

_ ادبیات فارسی ۵ تا از ۱۰
_ عربی ۷ تا از ۱۰
_ معارف ۸ تا از ۱۰
_ زبان ۸ تا از ۱۰
_زبان۸تا از ۱۰
_درک عمومی هنر ۳ تا از ۱۰
_ درک عمومی ریاضی و فیزیک ۶ تا از ۱۰
_ ترسیم فنی۴ تا از ۱۰
_ خلاقیت تصویری ۴ تا از۱۰
_ خلاقیت نمایشی ۲ تا از ۱۰
_ خلاقیت موسیقی ۵ تا از ۱۰
_ خواص مواد ۱ تا از ۱۰

کسب اطلاعات درباره ی رشته های دانشگاهی و دانشگاه برای هر دانش اموز کنکوری حائز اهمیت می باشد.
هر دانش آموز کنکوری و هدفمند موظف است به تحقیق و جست و جو درباره ی رشته ی مورد علاقه ،دانشگاه ،محل تحصیل ، رتبه ی آن دانشگاه در کشور ،مزیت ها و مغایت ها و …..اطلاعات مفیدی کسب کند.
و همچنین مشورت با فردی با تجربه و دارای اشراف بر روی انجام تکنیک های مشاوره ای و اطلاعات بالا درباره ی تمامی رشته ها و دانشگاها لازم است.

استاد موسوی فردی با تجربه و با علم و تسلط بر روی انجام مشاوره ی تخصصی بهترین انتخاب برای شما داوطلبین کنکوری و دانش اموزان عزیز می باشند.
همچنین برای برنامه ریزی تحصیلی به صورت انفرادی و تخصصی برای هر شخص و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره ی پکیج توربو تست که مختص به تیم استاد موسوی می باشند به صفحه ی شخصی ایشان رجوع کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *