دهمی ها کی کنکوری خواندن را شروع کنند؟

دهمی ها کی کنکور خواندن را شروع می کنند

ما در این مطلب می خواهیم برای شما دهمی ها کی کنکوری خواندن را شروع کنند؟ را شرح بدهیم.

مشاور تحصیلی تجربی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید

در واقع بسیاری از والدین و دانش‌آموزان است که چگونه یک دانش آموز باید در سال آخر دروس هر سه سال خود را آزمون دهد !و در آن موفق شود!! برای کسانی که پایه دهم هستند این قضیه راحت تر از دیگر پایه های یازدهم و دوازدهم می باشد و ما در این مقاله می خواهیم به شروع کنکوری برای دهمی ها بپردازیم و در ارتباط با چگونگی شروع کردن دهمی ها برای کنکور به شما اطلاعات کافی را بدهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کسانی که دهم هستند به طور کلی به دو دسته تقسیم خواهند شد:

دسته اول آن دسته از دانش آموزانی هستند که تا پایان سال دهم خود را خوب مطالعه کرده‌اند و تست های آن را زده اند و تا حدودی آمادگی لازم را برای سال دهم کسب نمودند.

این دسته از دانش آموزان که سال دهم خود را به خوبی مطالعه کرده‌اند اولین موردی که باید مد نظر قرار دهند این است که در تابستان دروس کلاس دهم خود را به‌طور کامل مرور کند و اگر در مباحثی مشکلی دارند و دروسی راز ضعیف هستند در تابستان آن را رفع کنند .
حالا چه به صورت کلاس های جدا از مدرسه و یا چه به صورت انفرادی خواندن و در صورتی که پس از این زمان وقت اضافه آوردند دو تا از دروس اختصاصی سال یازدهم خود را که برای تجربی ها ترجیحاً یکی از آن دروس زیست است باشد را پیش خوانی کنند و یک اطلاعات کلی از آن در ذهن خود شکل دهند.

دست دوم مربوط به دهمی هایی میباشد که نتوانستند در مدرسه به خوبی مطالب را فرا بگیرند و می‌خواهند در تابستان پیش رو آن را جبران کنند.
اگر شما جزء این دسته هستید اول آن که استرس نداشته باشید چرا که بیشتر دانش آموزان دهم این مشکل را دارند از شما تنها نیستید و در مرحله دوم حتماً در یکی از آزمون های کانون ها شرکت کنید و سعی کنید با برنامه های راهبردی آن کاملاً پیش بروید و درس ها را از اول و به صورت کامل یاد بگیرید و هم زمان آزمون ها و تست های آن را نیز بررسی کنید تا بتوانید دهم خود را قوی کنید.
برای دسته دوم خواندن درس های دهم از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که دهم پایه سالهای بعد می باشد و نیازی نیست که به پیشواز پیش خوانی دروس سال یازدهم بروید.

نکته:

به هیچ وجه هیچ آزمونی را غیبت نکنید غیبت داشتن به مرور باعث می شود که عادت کنید و این تنبلی در شما یک چیز عادی شود و درس‌هایی شما عقب بماند بعدی این است که هر دو گروه حتماً برای درس های فیزیک شیمی خلاصه نویسی کنند و خلاصه نویسی هایی باشد که بتوانید در درازمدت از آنها استفاده کنید و منظم و مرتب نوشته شده باشد.

مطالبی که در مقاله فوق گفته شد برای دهمی ها یک موضوع کلی را به صورت کامل و دقیق بیان کرد اما برای یک شروع قوی و رسیدن به رتبه برتر شدن در سال کنکور نیازمند یک مشاور و راهنمای خوبی باشد تا بتواند در این مسیر آن را هدایت کند و از اشتباهات آن جلوگیری نماید.

پیشنهاد ما به شما تیم قدرتمند استاد محمد موسوی ،مشاور تحصیلی برتر ایران در زمینه رشته تجربی می باشد .
استاد موسوی با برنامه ریزی های دقیق و شخصی سازی شده مختص به هر دانش آموز و توانایی های آن به دانش آموزان خود کمک می کند تا مسیر کنکور را به بهترین شکل پشت سر بگذارد.
فرقی نمیکند که شما در چه پایه تحصیلی مشغول به تحصیل هستید استاد موسوی برنامه ریزی دقیق برای کنکور شما انجام خواهد داد و تا آخرین لحظه کنار شما برای مشاوره دادم و راهنمایی حاضر است.
برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با پکیج توربو تست به صفحه شخصی محمد موسوی مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *