مزایای دانشگاه تهران برای رتبه برترها

مزایا دانشگاه تهران برای رتبه های برتر

ما در این مطلب می خواهیم برای شما مزایای دانشگاه تهران برای رتبه برترها را شرح بدهیم.

مشاور تحصیلی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید.

یکی از عواملی که میتواند در سال کنکور به دانش آموز پشت کنکوری انگیزه و اشتیاق فراوان برای رفع خستگی و ادامه دادن راه باشد در نظر گرفتن هدف و مزایا و لذت بخش بودن رسیدن به آن هدف می باشد.

یکی از بهترین دانشگاه های ایران دانشگاه تهران می باشد که برای رسیدن به آن هر ساله متقاضیان زیادی با هم رقابت می‌کنند.
اما این دانشگاه برای رتبه برتر هایی که ورودی هر سال به دانشگاه تهران می باشند، مزایای اختصاصی در نظر گرفته است.
در این مقاله می‌خواهیم به مزایای دانشگاه تهران برای رتبه برتر ها بپردازیم.

شانس هایی که رتبه برتر دانشگاه دارند:

به گزارش ایسنا تحت عنوان حمایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران از رتبه های زیر ۲۰۰۰ کنکور سراسری به گفته دکتر کمره ای در همایش تجلیل از رتبه های برتر آزمون سراسری که در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شده بود دکتر کمره ای به حمایت از بنیاد رتبه برترهای کنکور ذکر کردند که این بنیاد به رتبه های برتر ورودی در دانشگاه تهران هر سال تحصیلاتی ویژه ارائه خواهد کرد و در سال جاری نیز افرادی که رتبه زیر ۲۰۰۰ کسب کرده اند از طرف این بنیاد کمک هزینه تحصیلی به مدت ۱۰ ماه در یک سال تحصیلی ارائه خواهد شد.

همچنین وی افزود این رتبه های برتر اگر توانا باشند معدل خود را در سال‌های بعدی تحصیل خود در سطح بالاتری حفظ کنند می‌توانند از حمایت‌های بنیاد حامیان نیز برخوردار شوند.

دکتر کنگره‌ای در ادامه سخنان خود فرمود در حال حاضر بنیاد دانشجویانی را که بتوانند رتبه های بالای ۱۷ را کسب کنند در شرایط بورسی قرار خواهد داد و تمامی دانشجویانی که در سهمیه دانشکده این حمایت‌ها قرار بگیرند می‌توانند همواره تحت پوشش بنیاد حامیان دانشگاه تهران باشند .
وی از ورودی های کنکور که هنوز در دانشگاه سابقه تحصیل ندارد و سال اول ورودی دانشگاه هستند نیز از حمایت کرد و گفت این دانش‌آموزان از این بورسیه ها نیز بهره مند خواهند بود.

در ادامه این خبرها رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران و فرمودند در حال حاضر بنیاد حامیان دانشگاه تهران به دانشجویانی که مشکلات مالی دارند اما نمرات پایین تری کسب کردند تحت عنوان دانشجویان متقاضی تحت حمایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران قرار خواهد گرفت چرا که وی فرمودند ما مطلع هستیم دانشجویانی که وارد دانشگاه های عالی کشور خواهند شد از استعدادهای بالا نیز بهره‌مند هستند و به همین واسطه باید از آنها حمایت های لازم و ضروری صورت بگیرد.

سخنان اقای قلم پی در این مورد

دکتر کمره ای فرمودند هر ساله تعداد ۱۵۰۰ نفر از افراد تحت حمایت های بنیاد حامیان دانشگاه تهران قرار می‌گیرند و طی چهار سال گذشته بیش از پنج هزار نفر بورسیه این بنیاد قرار گرفتند و دانشجویان از آن بورسیه استفاده کردند در ادامه آقای کاظم قلم چی عضو بنیاد حامیان دانشگاه تهران و خیریه مدرسه ساز فرمودند

با توجه به اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان برتر قهرمانان و آینده سازان این کشور هستند و این افراد توانا از خانواده‌ها و قشرهای مختلف جامعه با تلاش و سخت‌کوشی توانستند خود را به موفقیت و درجات عالی علمی برسانند می تواند الگو و الهام بخش دیگر آن در جامعه قرار گیرند به شرطی که از این افراد حمایت های لازم صورت گیرد.

همچنین آقای قلم چی گفتند امروز شاهد این هستیم که رتبه های برتر کشور و حاضر در این همایش برخی حتی ترازهای بالای ۷۰۰۰ دارند که در نظر گرفتن استانداردهای جهانی لقب نابغه و دانشمند برازنده آنان است.

همچنین با اشاره به استارتاپ های حاضر در بحث حمایت از رتبه های برتر گفتند بسیاری از افرادی که رتبه‌های تک رقمی کسب کرده اند در حال حاضر به عنوان کارآفرین در ایران مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می باشند و این افراد توانستند استارتاپهای متعددی را به منظور رونق کارآفرینی در کشور راه‌اندازی کنند.

نتیجه

دانشجویان بعد از ورود به دانشگاه بایستی دروس پایه در سال‌های نخست دانشگاه خود را جدی بگیرند تا بتوانند همچنان در سطح بالا بمانند در همایش علمی تجلیل از نخبگان و رتبه های برتر کنکور دانش آموزان تک رقمی مناطق و ایثارگران در پنج گروه ریاضی، تجربی، هنر ، انسانی،زبان تجلیل شد.

هر دانش آموز برای رسیدن به موفقیت یک نقشه راه و یک راهنما در کنار خود را نیاز دارد که این راهنما برای دانش آموزان کنکوری یک مشاور تحصیلی آگاه و معتمد می باشد.

پیشنهاد ما به شما تیم پر قدرت استاد محمد موسوی میباشد استاد موسوی مشاوره اختصاصی رشته تجربی هستند که رزومه معتبر و موفقی را در ارتباط با مشاوره تحصیلی دانش آموزان در سالهای کنکور دارند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با پکیج توربو تست به صفحه شخصی استاد موسوی مراجعه بفرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *