معرفی رشته بازیگری

معرفی رشته بازیگری

ما در این مطلب می خواهیم برای شما  معرفی رشته بازیگری را شرح بدهیم.

مشاور کنکور تجربی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید

امروزه علایق بسیاری از دانش آموزان برای انتخاب رشته دانشگاه تفاوت پیدا کرده است در گذشته بیشتر داوطلبان به سراغ رشته های پزشکی پیراپزشکی یا رشته های مهندسی می رفتم خونش را هنوز هم جایگاه و طرفدار های زیادی دارد اما داوطلبانی هم هستند که در حوزه های مانند عکاسی نقاشی موسیقی بازیگری استعداد دارند و دوست دارند

تحصیلات آکادمیک خود را نیز در همین رشته ها ادامه دهند. این افراد با شرکت در کنکور هنر می‌تواند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند و بازیگری یکی از رشته های فوق العاده جذاب و پر تقاضا گروه آزمایشی هنر است که امروز قضایی به معرفی آن بپردازیم.

برخی از والدین با ورود فرزندان خود به رشته های هنر به دلیل تضمین نبودن آینده شغلی و بازار کار در ایران مخالف هستند شاید بازار کار این رشته ها مانند دیگر رشته های شناخته شده مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، رشته هوشبری رشته داروسازی رشته رادیولوژی آنچنان خوب نباشد اما اینطور هم نیست که از موقعیت شغلی برایشان وجود نداشته باشد.

شاید در بین اطرافیان خود کودکان را دیده اند که بسیار علاقه‌مند به بازیگری هستند و مداوم بازی هایی در حیطه بازیگری می کنند این علاقه مندی به این حرفه در برخی از کودکان با بزرگسالان از بین می‌رود اما در برخی دیگر به همان قوه خود باقی می‌ماند و افرادی که در این حرفه استعداد دارند از همان سنین کودکی می‌توانند دوره‌های آزاد بازیگری را بگذرانند یک بازیگر از طریق گفتار زبان بدن باید حرکت یک شخصیت یا موقعیت ها را به مخاطب انتقال می‌دهد مردم بازیگران متن‌های نویسنده و کارگردان را به اجرا در می آورند اگرچه در برخی از صحنه‌ها شاید نوع مردن یا شخصی جوری باشد که فرد بازی کننده ملزم به بداهه‌گویی شود.

 

برای ورود به بازیگری داشتن تحصیلات دانشگاهی لازم است؟؟

اگر شما در اینترنت جستجو کنید می توانید ببینید که خیلی از بازیگران تحصیلات دانشگاهی بازیگری ندارند اما به دلیل دانستن اصول فنی این حرفه توانستند در این حرفه درخشان این افراد واقعاً نادر هستند و نمی‌توان به اطمینان کامل گفت که شما در هر رشته تحصیل کنید می توانید وارد به این حرفه شوید افرادی که دارای مدرک دانشگاهی رشته هستند دید علمی به این حرفه دارند و خیلی از مفاهیم عملیات بهتر درک می کنم حتی به دلیل تمرین های کلاسی مداوم و حضور در کنار اساتید برجسته حرفه بازیگری می تواند شانس خود را برای ورود به بازار کار این حرف چند برابر کنند به طور کلی باید بگویم که داشتن مدرک دانشگاهی استعداد و علاقه و تمرین مداوم سه ضلع مثلث موفقیت یک فرد در این رشته است.

 

آیا رشته بازیگری آزمون دارد؟؟؟

پذیرش در این رشته مانند رشته آهنگسازی رشته ارتباط تصویری ، رشته طراحی پارچه ، طراحی صحنه ، رشته عکاسی ،رشته طراحی لباس ، رشته کتابت و نگارگری ، رشته مجسمه سازی ، رشته نقاشی ، رشته نمایش عروسکی ، رشته نوازندگی موسیقی ایرانی و رشته نوازندگی موسیقی جهانی به صورت نیمه متمرکز است و علاقمندان به این رشته باید علاوه بر قبولی در کنکور سراسری خود را برای آزمون عملی آماده کنند

افرادی که از سنین کودکی و نوجوانی در دوره های آزاد بازیگری شرکت کردم به دلیل داشتن آگاهی بیشتر از مباحث راحت تر می توانند از مرحله مصاحبه علمی عبور کنند.

کسب اطلاعات درباره ی رشته های دانشگاهی و دانشگاه برای هر دانش اموز کنکوری حائز اهمیت می باشد.
هر دانش آموز کنکوری و هدفمند موظف است به تحقیق و جست و جو درباره ی رشته ی مورد علاقه ،دانشگاه ،محل تحصیل ، رتبه ی آن دانشگاه در کشور ،مزیت ها و مغایت ها و …..اطلاعات مفیدی کسب کند.

و همچنین مشورت با فردی با تجربه و دارای اشراف بر روی انجام تکنیک های مشاوره ای و اطلاعات بالا درباره ی تمامی رشته ها و دانشگاها لازم است.
استاد موسوی فردی با تجربه و با علم و تسلط بر روی انجام مشاوره ی تخصصی بهترین انتخاب برای شما داوطلبین کنکوری و دانش اموزان عزیز می باشند.

همچنین برای برنامه ریزی تحصیلی به صورت انفرادی و تخصصی برای هر شخص و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره ی پکیج توربو تست که مختص به تیم استاد موسوی می باشند به صفحه ی شخصی ایشان رجوع کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *