معرفی منابع تستی برای کنکور

معرفی منابع تستی برای کنکور

معرفی منابع تستی برای کنکور

پایه و اساس مطالعه کنکور و پیش بردن برنامه ریزی درسی و همچنین مشاوره تحصیلی داشتن منابع تستی خوب و مطالعاتی بسیار اهمیت دارد. نکته مهم این است. که منابع هر کنکوری با فرد دیگر متفاوت است. در این مقاله به شما کمک میکنیم. با کتاب های تستی و کنکوری انتشارات مختلفی مثل مهر و ماه، خیلسی سبز، مبتکران، گاج و نشر الگو اشنا شوید. تا بتوانید در انتخاب منابع خود بهتر عمل کنید.

برای انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

کتاب های خیلی سبز

از انتشارات خیلی سبز اول این کتابی که به شما پیشنهاد می‌کنم.” ماجرای من و درسام “که مناسب سطح یک و یک کتاب آموزشی است. این کتاب دارای درسنامه و نمونه سوالات امتحانی است. که کتاب بدون تست بوده. و مناسب آموزش و شروع کردن از سطح مبتدی میباشد. “شگفت انگیز” کتابی با درسنامه کامل همراه نمونه سوال و تست است.

  • “تست های چهارگزینه ای خیلی سبز “تست های مناسب سطح اولیه همراه با پاسخنامه و یک کتاب مختصر و مفید است.
  • “نردبام” تست های سطح بالای خیلی سبز از کتاب نردبام شروع می شود. که دارای سطحی قوی است.
  • “شب امتحان” از اسم کتاب مشخص است. که نمونه سوالات امتحانی دارد. و مناسب ایام امتحانات و دانش آموزانیست که به مدرسه میروند.
  • “جمع بندی خیلی سبز” برای ایام جمع بندی و وقتی که شما تمام مطالبی که مورد نیاز بود. را مطالعه کرده اید. و نیاز به مرور و یک جمع بندی کلی دارید است.
  • “فصل آزمون ” برای ایام جمع بندی و یک کتاب آزمون محور برای تکمیل اطلاعات و مرور است.
  • “چند کنکور ” مناسب ایام چند بندی و کتاب شبیه ساز کنکور برای دانش آموزان است.

انتشارات نشر الگو

به طور کلی می‌توان گفت؛ نشر الگو دارای کتاب های سطح بالا و یا متوسط رو به بالا می باشد.

  • “سه بعدی” دارای درسنامه کامل و نمونه سوالات متعدد همراه با تست در سطح بالا و عالی.
  • ” جمع بندی شیمی الگو “یک کتاب قوی برای ایام جمع بندی مختص کتاب شیمی و در سطح عالی.
  • “موج آزمون” برای دوران جمع بندی و مناسب ایام آخر و مرور و کتابی آزمون محور.

کتاب های مهر و ماه

ما به دانش آموزانی با سطح ضعیف تا متوسط کمک می کند. تا اطلاعات خود را دسته بندی کنند. و پایه قوی برای خود بسازند. علاوه بر کتاب های مختص هر درس که مربوط به مهر و ماه است. کتاب‌های دیگر مانند” کنکوریوم” که شبیه ساز کنکور است. و کتاب “جمع بندی” مهر و ماه برای ایام مرور میتوان به “آزمونیوم مهر و ماه ” کیک کتاب آزمون محور برای دوران جمع بندی است نیز اشاره کرد.

منابع درسی گاج

اگر به تازگی می خواهید. مطالعه درسی را شروع کنید. کتاب های گاج مناسب شماست. کتاب های “میکرو طبقه بندی گاج” که مناسب سطح متوسط و ضعیف هستند. را به شما پیشنهاد می‌کنم. که برای شروع مطالعه می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

جهت مشاور کنکور در این قسمت کلیک کنید.

منابع تستی میکرو طلایی

برای سطح های متوسط به بالا که داشن اموزان دارای یک پایه مناسب می باشند. مناسب است. “آی کیو” کتاب هایی که برای تست های فوق العاده عالی و بالاست. که تست های درسی و آموزشی تمام شده. و داوطلب نیاز به تست های چالشی دارد مناسب است. “سیر تا پیاز” این کتاب درسنامه بسیار مفید و مفصل معروف است. که همچنین دارای نمونه سوال و تست میباشد.

منابع تستی و برنامه ریزی دو محور اصلی مطالعه هستند. که همدیگر را تکمیل میکنند. اگر در انجام و انتخاب هر کدام مشکلی به وجود بیاید. داوطلب از مسیر موفقیت دور و خارج میشود. بهتر است. با مشاوره تحصیلی و انتخاب منابع درسی خوب همراه مشاوره پیش بروید. تا به مقصد خود برسید.

محمد موسوی مشاور اختصاصی رشته تجربی می باشد. که میتواند علاوه بر برنامه ریزی اختصاصی برای هر داوطلب منابع تستی فوق العاده توربو تست در نظر میگیرد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و اشنایی با استاد موسوی به صفحه شخصی محمد موسوی مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *