چگونه درصد ریاضی خود را به ۴۰ برسانیم؟!

چگونه درصد ریاضی خود را به ۴۰ برسانیم؟!

در این مقاله میخواهیم. مباحثی از درس ریاضی را به شما پیشنهاد دهیم. که برای رسیدن به درصد ریاضی ۴۰ آسان هستند. و پیش نیاز های ساده تری برای شروع دارند.

برای انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

چگونه درصد ریاضی خود را به ۴۰ برسانیم؟!

همیشه شروع کردن به مطالعه و درس خواندن برای داوطلبین کنکور سخت بوده. چرا که در ابتدایی همیشه چالش ها و نوپا بودن در مطالعه باعث سختی میشود. اما وقتی دانش آموز شروع به درس خواندن کرد. و درصد خود را به حد مجذوب رساند. دیگر ادامه دادن برای آن سخت نیست. و درس خواندن برایش آسان می شود.

عناوین مهم در ریاضی

در ابتدایی، به دانش آموزان  پیشنهاد می دهند. که یک پایه از مطالب کلاس نهم را برای خود مرور کنند. تا بتواند از پس معادلات درجه دو و قوانین ابتدایی محاسبات بر بیاید. در ادامه به عناوین مهمی اشاره خواهیم کرد. که برای ساختن درصد ریاضی بالا بسیار کارآمد هستند.

مشتق

پیشنهاد می کنم. با مبحث مشتق شروع کنید. و نیازی نیست. که کاربرد مشتق را مطالعه کنید. فقط مبحث مشتق را مطالعه کنید. به ترتیب تیتر هایی که می گویم را مطالعه کنید. و پیش بروید. چرا که ترتیب مطالعه بسیار مهم است. عبارتند از “مشتق_ مشتق چپ و راست_ قواعد مشتق گیری_ معادله خط مماس و قائم بر منحنی_ مشتق پذیری_ توابع مشتق ناپذیر_ آهنگ تغییر_ داوطلب میتواند، با ۱۵۰ الی ۲۰۰ تست از مشتق خود را به تسلط برساند.

حد و پیوستگی

در مبحث حد و پیوستگی به مشتق گیری و قواعد مشتق گیری نیاز دارید. اگر مشتق گیری را به صورت خوب و دقیق یاد بگیرید. حد و پیوستگی خیلی با سرعت بالاتری خواهید آموخت. چرا که حد و پیوستگی برای حل شدن به مشتق گیری وابسته است. تیترها به ترتیب عبارتنداز “مفهموم حد_ مقدار تابع و حد از روی شکل_ محاسبه مقدار حد تابع از روی ضابطه_ حد داشتن در یک نقطه _محاسبه حد از روی نمودار و ضابطه _حدهای براکتی_ ابهام صفر صفرم _قواعد مشتق گیری مثلثاتی_ پیوستگی _حد نامتناهی_ حد در بینهایت_ لگاریتم و تابع نمایی_ تابع لگاریتمی_ قوانین لگاریتم_ برای مطالعه ریاضی بهتر است. با درسنامه و جزوه ای که دارید. پیش بروید. تا ترتیب حفظ شود. و یادگیری به صورت عمیق ایجاد شود.

مثلثات

مثلثات مبحث سنگین و طولانی برای دانش آموزان است. و عموماً با آن مشکل دارند. چرا که مطالب آن زیاد است. به همین منظور برخی از چیزهایی که می گویم، را مطالعه کنید. این مقدار از مطالعه مثلثات برای رسیدن به ۴۰ درصد کفایت می کند. اگر قصد تان بیشتر از ۴۰ درصد می باشد. باید این فصل را به طور مفصل مطالعه کنید. و تست بزنید. عناوین عبارتند از ” قوانین ابتدایی مثلثات_ تعریف رادیان_ کمان های مکمل و متمم_ نمودار های مثلثاتی _ اینجا عناوین اصلی مثلثات را نام بردن یعنی شما برای مطالعه باید زیر مجموعه های این عناوین را نیز مطالعه کنید. برای داوطلب بهتر است. برای جلوگیری از سردرگمی و قطعه قطعه شدن مطالعه با یک مشاور درسی همراه باشد. تا با برنامه ریزی درسی هدفمند بتواند پیش برود. و به هدف خود برسد.

جهت مشاوره کنکور در این قسمت کلیک کنید.

شمارش بدون شمردن

این بخش هم بحث ساده‌ای است. و هم می‌تواند به مکمل ۴۰ درصد شما باشد. به همین منظور در پایان برنامه ریزی خود این مبحث را مطالعه کنید.
عناوین آن عبارتنداز ” ترکیب_ جایگشت _انتخاب های مضاعف_ ترکیب و ترتیب _احتمال_ متمم یک پیشامد _برداشت های متوالی_ برداشت های بدون هویت_ تاس_ سکه_ احتمال هایی برپایه بازگشت _حداقل و حداکثر_ پیشامد های مستقل و فرمول های احتمال اجتماع دو پیشامد_ احتمال شرطی _قانون احتمال کل_

لازم به ذکر است. که هر داوطلب با داوطلبی دیگر متفاوت است. و نحوه یادگیری آن نیز به همان مقدار متفاوت خواهد بود. برای همین هر دانش آموز بهتر است. برای تزیین نتیجه گیری خود با یک مشاور تحصیلی مشورت کنند. و از آن برنامه‌ریزی بگیرد. تا بتواند با یک برنامه ریزی اختصاصی و هدفمند پیش برود.

استاد محمد موسوی، مشاور تحصیلی اختصاصی رشته تجربی می باشد. که می‌تواند در این راه بسیار به شما کمک کند. و با برنامه ریزی اختصاصی و پکیج توربو تست شما را به مقصد خود تا ۱۰۰ درصد نیز برساند. می توانید برای ارتباط مستقیم با خود استاد موسوی به صفحه شخصی محمد موسوی مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *