چگونه فیزیک را ۴۰ درصد بزنیم؟!

چگونه فیزیک را ۴۰ درصد بزنیم؟!

برای کسب درصد ۴۰ در درس فیزیک باید ۱۲ تست بزنید. عناوینی که در ادامه ذکر میکنم. را مطالعه کنید. که هم مطالب ساده و روان تری دارند. و هم اگر مطالعه و برنامه ریزی تحصیلی مناسب و استاندارد داشته باشید. حتما میتوانید درصد مورد نظر را کسب کنید.

چگونه فیزیک را ۴۰ درصد بزنیم؟!

از امسال به بعد نحوه برگزاری آزمون و همچنین تعداد دفترچه ها تغییر کرده است. همچنین حذف دروس عمومی باعث شده، دانش اموزان تمرکز بیشتر خود را صرف دروس اختصاصی کنند. به شما توصیه میکنم. که برای نتیجه گیری قطعی حتما با مشاور تحصیلی مشورت کنید. و برنامه ریزی صحیح داشته باشید. با خواندن این مطالب درصد فیزیک خوبی را خواهید داشت.

برای انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

مبحث فشار:

عنوان اول مربوط به مبحث فشار میباشد. اغلب دانش اموزان این مبحث را دوست دارند. و میتوانند با تست زنی مطلوب از پس آن بر بیایند. عناوین مربوط به فصل فشار عبارتند از؛ فشار در لولهU شکل _لوله U شکل متصل به مخرن_فشار_ آزمایش توریچلی_نیروی حاصل از فشار_

الکتریسیته ساکن:

الکتریسیته ساکن فصلی است. که شاید عناوین زیاد و متفاوتی داشته باشد. اما با کمی تمرین داوطلب به سادگی می تواند روی آن تسلط پیدا کند. و تست های مدنظر را بزند. مدنظر داشته باشید. ک این فصل مطالب حفظی هم دارد. بار الکتریکی_ الکتروسکوپ یا برق نما_ بررسی الکتروسکوپ باردار_ قانون کولن_ آونگ ساده_ برهم نهی نیروهای الکتروستاتیکی_ میدان الکتریکی_ ویژگی خطوط میدان _میدان الکتریکی ناشی از بار نقطه ای _اصل برهم نهی میدان های الکتریکی_ انرژی پتانسیل الکتریکی_ خازن

نوسان:

نوسانگر ها مطالبی هستند. که شاید کمی چالش برانگیز باشند. اما به طور کلی با یک برنامه ریزی صحیح تحصیلی میتوانید، با قرار دادن برنامه مرور آن را به خوبی یاد بگیرید. معادله حرکت نوسانگر_ دستگاه نوسانگر جرم /فنر _ آونگ ساده _انرژی نوسانگر جز عناوین آن میباشند. که درصد فیزیک خوبی به همراه دارند.

جهت مشاور کنکور در این قسمت کلیک کنید.

موج:

این مطلب ادامه موج است. و باید به ترتیب خوانده شود. سعی کنید. در این قسمت روی تست ها کمی حساسیت به خرج دهید. با دقت و تمرین حتما میتوانید تست های آن را پاسخگو باشید. چرا که مطالب حفظی نیز دارد. نقش موج _انرژی و توان موج_ امواج الکترومغناطیس_ امواج صوتی_ شدت صوت_ اثر دوپلر_ بازتاب امواج _شکست امواج _شکست امواج سطحی آب_ تاثیر تغییر محیط بر روی ویژگی های امواج _قانون اسنل با خواندن این عناوین حتما درصد فیزیک قابل قبولی خواهید داشت.

و در نهایت برای شما ارزوی موفقیت در ازمون و تمامی مراحل زندگی را داریم. کنکور تنها یک مرحله از زندگی شماست. و اگر میخواهید وارد آن شوید. تمام تلاش خود را کنید. تا نتیجه مطلوب خودتان را بدست آورید. و از کسانی که در این راه تجربه دارند کمک بگیرید. و با مشورت مشاورین تحصیلی پیش بروید. استاد موسوی مشاور اختصاصی رشته تجربی می باشد. که می‌تواند بهترین همراه شما در این مسیر باشد. برای اشنایی با پکیج توربو تست میتوانید به سایت ما و صفحه‌ شخصی استاد موسوی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *