یازدهمی ها کی کنکوری خواندن را شروع کنند؟

یازدهمی ها کی کنکوری خواندن را شروع کنند؟

ما در این مطلب می خواهیم برای شما یازدهمی ها کی کنکوری خواندن را شروع کنند؟را شرح بدهیم.

مشاور تحصیلی تجربی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید

کسانی که سال یازدهم را پیش رو دارند و کلاس یازدهم محسوب می شوند از پایه دهم استرس بیشتری برای آزمون سراسری دارند چراکه سال یازدهم یکی از پایه های مهم کنکور سراسری میباشد و پیش نیاز مهم‌تری برای سال دوازدهم میباشد.
سوالی که در بین کلاس یازدهمی ها می شود این است که چه زمانی باید کنکوری خواندن را شروع کنیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. در مقاله زیر میخواهیم در ارتباط با شروع کنکوری یازدهمی ها صحبت کنیم.

یازدهمی ها هم کلاس دهم را به صورت مجازی خواندند و هم یازدهم را به صورتی به درستی متوجه نشدند و نگران این هستند که نتوانند به موقع همه مطالب را یاد بگیرند.
اما اگر یک برنامه‌ریزی دقیق را شروع کنند حتماً می توانند به بهترین شکل پیش بروند‌.

اولین کاری که دانش آموز یازدهم باید انجام دهد در این وضعیت باید یک آزمون آزمایشی ثبت نام کنند از کارهای مختلف و یک کانون عالی را انتخاب کند و در آزمون های آن شرکت کنند و همچنین مطابق با برنامه راهبردی آن سعی کند سال دهم و یازدهم را خوب بخواند.

این که اول این موضوع را آزمون بیان کردیم به چند دلیل است :

اول این است که وقتی شما برنامه راهبردی داشته باشید و از روی آن آزمون بدهید موظف می شوید که حتماً در زمان معین یک درس را مطالعه کنید تا بتوانید از پس آزمون آن بر بیاید و خود را ملزم می کنید به منظم بودن.
دومین دلیل آن این است که شاید همه دانش‌آموزان مشاوره‌تحصیلی نداشته باشد و امکان دارد که با عدم آگاهی نسبت به برنامه ریزی یک برنامه ریزی خیلی سنگین یک برنامه ریزی خیلی سبک و دم دستی انتخاب کنید و در آخر متوجه شوید که نمی توانید به خوبی مطالعه کنید یا خیلی از مباحث را نخوانده اید. پس از انتخاب آزمون برای این دسته از دانش آموزان بسیار مفید است.

و مهمترین دلیل این است که تابستان بهترین فرصت برای آزمون و خطا در آزمون ها می باشد چراکه در در ابتدای کار کمی ع سخت می‌باشد اما کم‌کم روال مطالعه خود را پیدا می کنید و به قول معروف روی غلتک می افتد.

نتیجه:

و نکته آخر اینکه شما دانش آموز یازدهمی عزیز باید بدانید این است که اگر دهم و یازدهم خود را خوب مطالعه کرده اید پیشخوانی دوازدهم را در برنامه خود قرار بدهید. همچنین بیشتر وقت خود را به تست زنی و خلاصه نویسی در درس شیمی و فیزیک اختصاص دهید.

و در آخر موفقیت اتفاقی نیست، هر دانش آموزی برای رسیدن به هدف خود باید بسیار زیاد تلاش کند و از افراد آگاه در مسیر خود مشاوره بگیرد تا بتواند از هدر رفتن وقت و گم شدن در مسیر جلوگیری نماید.

پیشنهاد ما به شما تیم قدرتمند استاد محمد موسوی ،مشاور تحصیلی برتر ایران در زمینه رشته تجربی می باشد .
استاد موسوی با برنامه ریزی های دقیق و شخصی سازی شده مختص به هر دانش آموز و توانایی های آن به دانش آموزان خود کمک می کند تا مسیر کنکور را به بهترین شکل پشت سر بگذارد.

فرقی نمیکند که شما در چه پایه تحصیلی مشغول به تحصیل هستید استاد موسوی برنامه ریزی دقیق برای کنکور شما انجام خواهد داد و تا آخرین لحظه کنار شما برای مشاوره دادم و راهنمایی حاضر است.
برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با پکیج توربو تست به صفحه شخصی محمد موسوی مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *