انتخاب رشته امیر حسین آگاه دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

انتخاب رشته امیرحسین آگاه

خودتان را معرفی کنید

من امیر حسین آگاه هستم دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی فسا در شرق استان فارس.در این مقاله می خواهم در مورد خاطرات خوش زمان انتخاب رشته کنکور تجربی خودم صحبت کنم

چرا خوش؟

‏همانطوری که در ویدیو خودم در صفحه برنامه جامع توربو گفتم من دو سال پشت کنکور ماندم و در سال سوم بعد از آشنایی با استاد موسوی تونستم قبولی پزشکی را برای خودم کنم.
‏بچه ها هیچ چیز مثل تجربه نمی‌تونه به یک کنکوری کمک کنه چون من دو سال خودم خواندم و روش های اشتباهی هم داشتم و اثر مشاور هایی که ازشون مشاوره گرفتم کلی ادعا داشتن و سواد نه.

‏وقتی در سال سوم با استاد موسوی آشنا متوجه تفاوت های بسیار زیاد در استاد موسوی شدم احساس کردم و به این نتیجه رسیدم و به این یقین روی آوردم که استاد موسوی واقعاً توانایی ها و دانش و علم بالایی در موضوع مشاوره تحصیلی دارد.
‏استاد موسوی برنامه ریزی خاصی برای من قرار دادند که با اثر شدت راز و نتیجه خوب من یعنی همان رتبه نزدیک ۲۰۰۰ شدند اما تمام صحبت‌های من تا این لحظه هیچ ارتباطی به انتخاب رشته نداشت پس چرا دارم این صحبت‌ها را می کنم.
‏من که در ابتدای صحبت های خودم به این موضوع اشاره کردم که می خواهم در مورد خاطرات خودش انتخاب رشته با شما صحبت کنم!

چه چیزی به شما کمک کرد؟

‏اگر کمی به عقب برگردید متوجه می شوید که به شما گفتم هیچ چیز مثل تجربه نمی‌تواند یک کنکوری را رو به جلو ببرند
‏ من دو سال پشت کنکور مانده بودم و مشاوران های زیادی را دیده بودم و خوشبختانه در سال سوم وقتی با علم بیکران استاد موسوی آشنا شدم با خود گفتم چرا برای موضوع انتخاب رشته خودم به مشاور دیگری رجوع کنم و با خیال آسوده انتخاب رشته خود را به استاد موسوی سپرد که در ویدیو انتخاب رشته که در صفحه انتخاب رشته در همین سایت موجود است من در ویدیوی توضیح دادم که انتخاب رشته خود را توسط استاد موسوی انجام دادم.

از آقای موسوی رضایت دارید؟

‏بسیاری از دوستان من با رتبه هایی شبیه من و با درصدهایی نزدیک به من نتوانستند به رشته پزشکی برساند اما خوشبختانه من خیلی خوشحالم که به استاد موسوی اعتماد مجددی برای انتخاب رشته کردم و فریب کارنامه های دروغین و مشاور نماهایی که هیچ سوادی ندارند را نخوردم ، و رضایت کامل را از آقای موسوی دارم.

‏من خیلی خوب میدانم که در این مقطع تو به عنوان یک دانش آموز کوهی از سوالات مختلف هستیم زیرا من هم از جنس تو بوده و هستم سوالاتی نظیر:
‏چگونه یک انتخاب رشته خوب را انجام بدهم؟
‏چگونه یک انتخاب رشته خوب داشته باشم؟
‏بهترین روش انتخاب رشته چیست؟
‏برای قبولی پزشکی چگونه انتخاب رشته کنم؟
‏بالاترین رتبه قبولی پزشکی در کشور چیست؟
‏و…

چگونه جواب این سوال هارا بیابیم؟

‏من به شما پیشنهاد می کنم برای دریافت تمام این سوال های خود و برای داشتن یک انتخاب رشته لذت بخش فقط به استاد موسوی اعتماد کنید.
‏من قسم میخورم که در عمرم هیچ مشاوری را به دلسوزی استاد موسوی ندیدم.
‏موفق باشید.

8 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب رشته امیر حسین آگاه دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی»

  1. زهرا عبادی

    ببخشید استاد دانشگاه ملایر هم پزشکی داره؟؟؟؟

  2. سیده آیدا حسینی

    عالی ..موفق باشید همیشه👌👌
    امیدوارم با کمک اقای موسوی منم پزشکی قبول بشم☹

  3. مریم انوری‌فر

    🌹🌹🌹🌹عااااالین خوشحالم ک شنا مشاور من هستین ممنون😍🌹

  4. کیمیا بارانی

    موفق باشین انشالله💫

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *