انتخاب رشته رضا غلامی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

انتخاب رشته رضا غلامی

خودتان را معرفی کنید

من رضا غلامی هستم دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم و تو این مقاله می خوام در مورد اتفاق های جالب انتخاب رشته خودم صحبت کنم.

ویدیوی من را که در اختیار استاد موسوی قرار دادند و در مورد انتخاب رشته صحبت کردن در صفحه انتخاب رشته کنکور تجربی 1400 هم این سایت موجود است اما موضوعی که می خواهم به آن اشاره کنم این است که اگر آن ویدیو دیده باشید حتماً متوجه شده اید که من در آن ویدیو از واژه استاد بزرگ برای استاد موسوی به کار بردم.

آقای محمد موسوی مشاور تحصیلی تجربی است که در بین بچه ها به نام استاد موسوی شناخته شده است اما من در ویدیو خود ایشان را استاد بزرگ خواندم زیرا این اعتقاد درونی من است و این اعتقاد به دست نیامد مگر اینکه من شاهد و ناظر تخصص مثال‌ زدنی ایشان بودم.

ویژگی های استاد موسوی چه بود که شما جذب ایشان شدید؟

واقعاً برای من سوال است که این سطح از اطلاعات به بالا و این حجم از اطلاعات دقیق چگونه در یک نفر جمع شده است استاد بزرگ ، استاد موسوی عزیز و توانایی بسیار بالایی در انتخاب رشته تجربی دارد این چیزی است که من به این و با چشمان خود دیدم و در ویدیو خود هم که در صفحه انتخاب رشته موجود است ، گفتم که روزهای انتخاب رشته روزهای سخت و پر استرس و نگرانی برای من بود بعد از تلاش زیادی که انجام داده بودم ترس از اینکه رشته و دانشگاه دلخواه خودم را با یک اشتباه انتخاب رشته از دست بدم داشت من را از خود در می آورد اما خدا را شکر که استاد بزرگ با یک انتخاب رشته ماهرانه و با دیدی وسیع و توانایی بالا من را در مسیر اهداف خودم قرار داد.

چرا ترس در دل شما افتاده بود؟

در اطراف من پر از بچه هایی که با رتبه های لب مرزی به مشاوره های مختلف رجوع کردند و اکثر آنها هم از انتخاب رشته که برایشان اتفاق افتاده نالان هستند و این تجربه های گوناگون که من در اطراف خودم در مورد انتخاب رشته تجربی میدیدم ترس و دلهره زیادی را در درون من در هنگام انتخاب رشته خودم ایجاد کرده بود اما الان هزاران بار خدا را شاکرم که استاد بزرگ استاد موسوی عزیز انتخاب رشته ام را انجام داد.

چه کسی میتواند انتخاب رشته عالی انجام دهد؟

به نظر من انتخاب رشته عالی را فقط کسی می تواند انجام بدهد که هم دانش بالایی داشته باشد هم نفوذ بالایی داشته باشد و هم بتواند حس ششم خوبی داشته باشد که تمام اینها را من در استاد بزرگ دیدم.

حرف پایانی با دانشجویان دارید؟

برای تک تک شما عزیزان آرزوی خرسندی دارم و اگر میخواهید انتخاب رشته انجام دهید به شما پیشنهاد می‌کنم روی آینده و زندگی خود ریسک نکنید و اگر حتی یک درصد امید دارید انتخاب رشته خود را به استاد موسوی بسپارید تا این استاد بزرگ آن یک درصد را با نفوذ و توانایی و دانش بالایی که دارد به صددرصد تبدیل کند.

7 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب رشته رضا غلامی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی»

  1. رویا کرداری

    👌👌تک هستید استاد بزرگ

  2. زهرا عبادی

    استاد رتبه ایشون چند شد

  3. سیده آیدا حسینی

    استاد بزرگ چقدر آدم انرژی مثبت میگیره بادیدن این کلیپ ها و کمک هایی ک شما به دوستان کردید
    عالی هستید❤🌹

  4. محمد محسن رضائی

    ایشالله ما هم اون چیزی ک میخوایم قبول شیم

  5. مریم انوری‌فر

    انشالا ما هم برسیم ب هدفمون با کمک شما استاد😍🌹😍🌹😍🌹

  6. فایزه موسوی

    درود استاادموسوی بینظیری👌
    ایشالا ماهم ب کمک شما قبول بشیم تواین رشتها😍

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *