انتخاب رشته علیرضا محبی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

انتخاب رشته علیرضا محبی

در این مطلب انتخاب رشته علیرضا محبی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی را می خواهیم بازگو کنیم.

خودتان را معرفی کنید

من علیرضا محبی هستم دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
توی این مقاله می خوام درمورد انتخاب رشته خودم با شما صحبت کنم البته ویدیو انتخاب رشته من هم در صفحه انتخاب رشته موجود می باشد.
ویدیویی که با تمام افتخار و کمال خوشحالی برای استاد موسوی عزیز و مهربان ارسال کردم.

چه کسی تاثیر گذار ترین شخص در انتخاب رشته شما بودند؟

همانطور که در ویدیو خود نیز گفتم استاد موسوی به عنوان مشاور تحصیلی تجربی تاثیر گذار ترین شخص برای رسیدن من به  رشته پزشکی بوده است.
من یک سال با انتخاب یک مشاور ناآگاه هم نتیجه خوبی در کنکور نگرفتم و هم با انتخاب رشته بدتر سرنوشت و زندگی خود را داشتم رو به نابودی می بردم اما خوشبختانه از طریق یکی از دوستانم با استاد موسوی آشنا شدم .

روش های استاد موسوی چگونه بود؟

در مورد چگونگی روش هایی که ایشان در طول سال تحصیلی که با من داشتند در ویدیویی که در صفحه برنامه جامع توربو هست توضیح دادم اما در این مقاله می خواهم در مورد تخصص فوق العاده استاد موسوی در مورد انتخاب رشته صحبت کنم.

من فکر می کنم در زمان انتخاب رشته حداقل در مورد ۵۰ دانشگاه در ایران از استاد موسوی سوال کردم و اطلاعات بسیار عجیب و غیرقابل باوری است که ایشان در اختیار بنده گذاشته شد.
باورت نمی‌شود اما استاد موسوی در مورد سال تاسیس دانشگاه ها و حتی اینکه مسئولین و اساتید آن دانشگاهها هم اکنون چه کسانی هستند و حتی اینکه چه رتبه هایی در کشور و منطقه می توانند راحت تر در آن دانشگاه ها جای بگیرند و کلی اطلاعات دیگر اشراف کامل داشتند و تمام این اطلاعات را در اختیار من گذاشتند.

استاد موسوی بهترین مشاور تحصیلی تجربی

بعد از گذشت چند روز من تعداد زیادی سوال از استاد موسوی پرسیده بودم و تعداد بیکرانی پاسخ شنیده بودم این پاسخ‌های زیاد و دقیق باعث شده بود که برای انتخاب دچار مشکل نشوم اینجا بود که از استاد موسوی خواهش کردم که بنا به علاقه و موقعیت مکانی که دوست دارم برای من انتخاب هایی را ارائه دهند.

استاد موسوی با همان آرامش و صبر همیشگی که داشتند من را از این چالشی که در آن افتاده بودم هم خارج کردند و در نهایت چند گزینه ی دانشگاهی به من معرفی کردند و ذهن من را متمرکز روی چند دانشگاه خیلی بهتر آوردند اما مشکل اینجا بود که رتبه من خیلی لب مرزی بود و احساس میکردم که نمیتوانم به دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رشته پزشکی برسم.
اما استاد موسوی بسیار استادانه انتخاب رشته من را انجام دادند و باعث شدند تا در کمال آرامش و بدونه نگرانی و دغدغه به رشته و دانشگاه دلخواه خودم دست پیدا کنم.

سخنی با دانشجویان آینده دارید؟

بچه های عزیز و دانشجویان آینده ، دوستان و آشنایان همیشه میگفتند صد درصد امکان نخواهد داشت که بتوانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان رشته پزشکی را بخوانی اما این معجزه برای من اتفاق افتاده من که سال قبل پشت کنکور مانده بودم و به تو که هم اکنون داری این متن را میخوانی میگویم هر رتبه ای که به دست آورده ای ناامید نباش و انتخاب رشته خود را به استاد موسوی بسپار زیرا ایشان معجزه انتخاب رشته ایران هستند.

 

برای انتخاب رشته درست، نیاز به چه چیزی میباشد؟

بعد از اینکه استاد موسوی انتخاب رشته من را انجام داد متوجه شدم که انتخاب رشته فقط انتخاب چند کد رشته نیست و نیاز به نفوذ دانایی دانش و توانایی دارد که تمام این حالت استاد موسوی وجود دارد.
از خدا می خواهم که این متن و صحبت های من در این مقاله بتواند راهگشای شما باشند تا بتوانید که انتخاب رشته خوبی برای خود انجام دهید .

توصیه ای درباره انتخاب رشته کنکور تجربی 1400 دارید؟

بچه ها، آینده شما بازی نیست! لطفاً آن را به دست افراد ناشی نسپارید من خیلی خوشحالم که انتخاب رشته من را استاد موسوی انجام داد و با یک معجزه فوق العاده من راهی به رشته و دانشگاهی که دوستش داشتم کرد به شما این نکته را می‌گویم که حتماً شانس خود را امتحان کنید و از استاد موسوی برای انتخاب رشته مشاوره بگیرید
به نظر من استاد موسوی الماس انتخاب رشته ایران هستند

8 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب رشته علیرضا محبی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی»

  1. زهرا عبادی

    😍😍😍😍😍😍چقدر عالی و خووووب

  2. کیمیا موسوی

    👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽

  3. سیده آیدا حسینی

    فوق العاده اید استاد
    باهرکلیپ امید و خوشحالی بابت اشنایی با شما بیشتر و بیشتر میشه😍🌹

  4. مریم انوری‌فر

    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻عاااااااالیه انرژی فوق العاده ای گرفتم با این حرفاشون مرسی استاد🌹🌹🌹🌹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *