انتخاب رشته محمد صادقی دانشجو پزشکی شیراز

انتخاب رشته محمد صادقی

خودتان را معرفی کنید؟

من محمد صادقی دانشجو پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم و قبل از هر چیز می‌خوام تشکر کنم از استاد موسوی که انتخاب رشته من را انجام داده اند و ویدیو صحبت های من هم در همین سایت درباره انتخاب رشته موجود اما اینجا می‌خوام هم بیشتر از اتفاقات اون روز ها بگم .

چه چیزی باعث آرامش در وجود شما شد؟

چیزی که خیلی در زمان انتخاب رشته باعث شد تا من الان در آرامش باشم از انتخابی که انجام داده شد برام باشم این بود که من خیلی سریع توسط استاد از مطالب انتخاب رشته ای کذب دور شدم.
همه شما میدونید کدوم مطالب را میگویم ، همان مطالبی که در سایت ها و کانال ها و پیج ها افراد سود جو قرار میدهند تا خودشان را عالم جلوه بدهند ، کارنامه های دروغ و …
اما هر بار که من مغزم از این اطلاعات در میشد آنها را برای استاد موسوی ارسال میکردم و ایشان با سند و مدرک معتبر به من ثابت میکردند که در دام دروغگو های کنکور افتاده ام.

قطعا انتخاب رشته کنکور تجربی یکی از مهمترین نکات یک کنکور خوب است که نباید از آن غافل شوید.

از انتخاب استاد موسوی برای مشاور تحصیلی خود راضی هستید؟

در نهایت به این نتیجه رسیدم که باید فقط به کسی که درست بودن اطلاعاتش به من ثابت شده اعتماد کنم و آن شخص استاد موسوی عزیز بود و همانطوری که در ویدیو خودم که در این سایت وجود دارد گفتم هم اکنون از این انتخاب بسیار راضی هستم.
من فکرم را برای انتخاب میان چند دانشگاه به صورت بسیار زیادی گیر کرده بودم اما استاد موسوی با گذاشتن چند جلسه مشاوره و پاسخ های کاملی که در قالب ویس برای من می‌فرستاد و من را به جواب میرساند در نهایت رفته و رفته به یک نتیجه رسیدم و آن اعتماد به کامل به ایشان و دور شدن از مطالب کذب بود.

حتی استاد موسوی ترتیبی دادند تا من با دانشجو های همان دانشگاه هایی که میخواستم انتخاب کنم هم صحبت کردم و در نهایت با اطمینان و حال خوب انتخابم را انجام دادم و استاد موسوی به عنوان مشاور تحصیلی تجربی با چیدمانی بسیار حرفه ای در اولویت های من کاری کردند تا به جایی که دوست داشتم دست پیدا کنم.

6 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب رشته محمد صادقی دانشجو پزشکی شیراز»

  1. زهرا عبادی

    استاد شما عالیییییی هستین مرسی ازتون هر بار که این ویدیو هارو نگاه میکنم کلیییی انگیزه میگیرم💕💕💋💋💝💝💝💝

  2. مریم انوری‌فر

    🌹🌹🌹🌹🌹😍😍😍😍😍

  3. کیمیا بارانی

    چقدر روحیه بخشن این ویدیوها عااالیییی👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *