انتخاب رشته نیما اسدپور دانشجو پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

انتخاب رشته نیما اسد پور

خودتان را معرفی کنید

من نیما اسدپور دانشجو پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل هستم و می خوام توی این مقاله در مورد اتفاقات جالبی که برای انتخاب رشته من اتفاق افتاد براتون صحبت کنم.
البته ویدیو مربوط به انتخاب رشته کنکور تجربی در همین سایت موجود می باشد و کسانی که آن را دیده باشند می دانند که من در در آن ویدیو از زحمات استاد موسوی برای انتخاب رشته تخصصی که برای من انجام دادند تشکر کردم اما اینجا می خواهم توضیحات بیشتری از آن اتفاقات جالب برای شما بگویم.

انتخاب رشته خود را در یک ضرب المثل بیان کنید

اگر بخواهم انتخاب رشته خود را در یک ضرب المثل خلاصه کنم باید بگویم آن ضرب المثل این است:
آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم.
حالا چرا یک همچین ضرب‌المثلی؟! به خاطر اینکه همانطور که در ویدیو خودم که در صفحه برنامه جامعه توربو موجود هست گفته‌ام من قبلاً دانش‌آموز استاد موسوی مشاور تحصیلی بودم و برنامه تحصیلی و آزمونی و تستی خودم را از ایشون می گرفتم و اصلا موفقیت و دریافت رتبه و درصد های خوب خودم رو مدیون ایشان هستم و تو ویدیو کامل توضیح دادم که دانش آموز استاد موسوی بودم و برای موفقیت هم هیچ مشاور دیگه ای نداشتم.

دلیل تصمیم های اشتباه ما در دوران انتخاب رشته چیست؟

با اینکه خود من و رتبه من و درصدهای من نتیجه تلاش های استاد موسوی بود اما در مقطع انتخاب رشته همانطوری که همه شما دانشجویان آینده کشور می دانید آنقدر احساس خطر و استرس و نگرانی و قرار گرفتن سر چند راهی برای ما به وجود می آید که دست به گرفتن تصمیم های اشتباه میزنیم.
‏حالا اشتباهی که من در آن مقطع انجام دادم چه بود؟
‏اشتباه من این بود که برای انتخاب رشته به دنبال مشاور متخصص در جای دیگری بودم در صورتی که از این موضوع غافل شده بودم که خود استاد موسوی توانایی انجام بهترین نوع انتخاب رشته را دارد.
‏به خاطر همین است که آن ضرب المثل را زدم.

استاد موسوی چگونه به شما کمک کرد؟

‏خلاصه خیلی سریع اطلاعات خودم را در اختیار استاد موسوی قرار دادم استاد موسوی هم اطلاعات فوق العاده در مورد دانشگاه های مختلف و چگونگی رسیدن به یک قبولی پزشکی در اختیار من قرار داد خیلی زود با کنار هم چیدن اطلاعات فوق العاده ای که از استاد موسوی دریافت کردم متوجه شدم که بهترین دانشگاه برای من دانشگاه علوم پزشکی زابل می باشد تصمیم نهایی خودم را در اختیار استاد موسوی قرار دادم و استاد موسوی ترتیب دادند تا با چند نفر از دانشجویان گذشته آن دانشگاه صحبت کنم
‏ایشان حتی اطلاعات خوبی در باره اساتید دانشگاه و حتی دسترسی های محلی به آن دانشگاه را داشتند و در اختیار من قرار دادند.

اما جالب بود که در هنگام انتخاب رشته برای این که من بتوانم به این دانشگاه مد نظر برسم چیدمان را برای من به طور کاملاً متفاوتی انجام دادند و این موضوع باز هم برای من سوال شده بود که چرا وقتی ما به این نتیجه رسیدیم که دانشگاه علوم پزشکی زابل برای من بهترین گزینه می باشد اما در چیدمان این علاقه در اولویت‌های اولیه من قرار نگرفته بود و این دقیقاً همان چیزی بود تفاوت یک انتخاب رشته عالی را رقم می زد اینجا بود که من فهمیدم استاد موسوی چه تجربه بی نظیری در انتخاب رشته دارد ایشان اولویت ها را به گونه‌ای کاملاً جادوی قرار دادند و با یک انتخاب رشته خیلی جالب باعث شدند تا من به راحتی به اولویت اول خودم دست پیدا کنم .

آیا از انتخاب استاد موسوی راضی بودید؟

‏در این روزهایی که در دانشگاه مورد علاقه خودم درس می خوانم هر روز که میگذرد خدا را شکر می کنم که انتخاب رشته خودم را به استاد موسوی سپرده‌ام زیرا اگر خودم این کار را انجام می دادم آن ترتیب بندی جادویی که استاد موسوی قرار دادند را رعایت نمی کردم و شاید الان حتی دانشجوی رشته پزشکی هم نبودم چه برسد به دانشجوی علوم پزشکی‌زابل ، جایی که دوست داشتم یعنی همان جایی که بهترین و بالاترین و ارزشمند ترین انتخاب برای من بود، پس از انتخاب استاد موسوی بسیار رضایت دارم.
‏به نظر من همانطوری که علی کریمی جادوگر فوتبال ایران است، استاد موسوی هم جادوگر انتخاب رشته میباشد. در اینجا شاید شما که این جمله رو الان میبینید فکر کنید دارم اغراق می کنم اما باید انتخاب رشته خود به دست استاد موسوی بسپاری تا با من هم عقیده بشی.

8 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب رشته نیما اسدپور دانشجو پزشکی دانشگاه علوم پزشکی»

  1. سیده آیدا حسینی

    عالی..استاد بزرگ 👌👌

  2. مریم انوری‌فر

    عااااالی🌹🌹🌹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *