راز های مهم موفقیت در کنکور

راز مهم موفقیت در کنکور

در این مطلب ما میخواهیم برای شما راز مهم موفقیت در کنکور را بگوییم و شما را از آن کاملا مطلع سازیم
الگویی وجود داره به نام ده ثانیه بعد از رویا که باید حتما به آن هم فکر کرد
پایه و اساس تمام ادم های موفق ، ده ثانیه بعد از رویا خود را نکشته اند و به آن همیشه فکر می کنند

میخواهم برای شما مثالی بزنم که با شنیدن آن احتمالا این موضوع را بیشتر و کامل تر درک کنید و این را بدانید که موفقیت اتفاقی نیست ، شاید شما در برنامه تلویزیونی نوازنده ای را ببنید که خیلی عالی در حال ساز زدن است و شما به این فکر می کند اگر من هم می توانستم ساز بزنم چقدر قشنگ و زیبا بود ؛ اما حتما با خودتان میگید ساز و کلاس های آموزشی آن هم بسیار گران است و اینکه من چنین وقتی را ندارم.
این در واقع کشتن آن رویا شماست که با این حرف ها رویا خود را از بین می برید

اگر شما خواسته یا ناخواسته به این کشتن رویا عادت کنید مطمئن همه آرزو های خود را از بین میبرید

اما الگو ده ثانیه بعد از رویا چگونه است ؟

به این صورت می باشد که شما بعد رویایی را که در ذهن دارید با مشکلاتش به این نحوه برخورد خواهید کرد

  • ساز گرونه : قسطی میخرم
  • کلاس های آموزشی گرونه : بسته های آموزشی رو درون اینترنت دانلود می کنم

اما اگر من بتوانم یاد بگیرم می توانم حتی به دیگران آموزش بدهم
من محمد موسوی که مشاور تحصیلی تلفنی شما خواهم بود به شما این ها را از ته دل میگوییم
شما باید مسائل را از جنبه مثبت آن نگاه کنید و انرژی منفی به خود و زندگی تان وارد نکنید

این رویا چون در ذهن شما به وجود آمده است می تواند شما را به موفقیت و پیشرفت برساند
اگر شما آموزش دهید می توانید درآمد کسب کنید و وضعیت مالی خودتان را بهبود ببخشید
حتما ده ثانیه بعد از رویا خودتان را حتما بسازید و از آن غافل نشوید
شما می توانید از الان روز شمار کنکور 1401 را مشاهده کنید و خودتان را برای کنکور 1401 آماده کنید

امیدوارم که راز مهم موفقیت در کنکور را به خوبی یاد گرفته باشید و اگر باز هم سوالی داشتید می تونید از من در نظرات بپرسید

هر مسیری در زندگی که هدف آن موفقیت و پیشرفت باشد مسلما راه سختی را در پیش دارد و باید برای رسیدن به موفقیت و متحقق کردن پله های ترقی ،همواره تلاش کرد و با وجود خستگی ، ناامیدی، موانع زیاد ادامه داد. کنکور یکی از مراحل مهم در زندگی انسان ها می باشد .نمی‌توان گفت تنها راه رسیدن به جایگاه های مهم و هدفهای بلند است اما حداقل یکی از مهمترین راه ها است.
در مسیر کنکور علاوه بر تلاش، پشتکار، امید، باید قوانینی را مورد توجه قرار داد .در این مقاله میخواهیم راز های مهم موفقیت در کنکور را به شما معرفی کنیم که لازمه طی کردن مسیر کنکور و موفقیت می باشد.

۱)توکل بر خدا

تو در این مسیر تمام تلاشت را می کنی؟ از همه موقعیت هایت به خوبی بهره می‌بری و از توانایی‌هایت استفاده می‌کنی.پس تو وظیفه خود را به خوبی انجام داده ای.باقی امور را به خدا بسپار.

۲)مشخص کردن هدف

یکی از عوامل مهم برای موفقیت ،مشخص کردن دقیق و واضح هدف میباشد.این کار هم در پیمودن درست راه با ما کمک خواهد کرد و هم به بالا بردن انگیزه.
در تعیین هدف باید چند نکته را مورد توجه قرار داد :

_هدف باید متعالی و ارزشمند باشد.

_واضح و مشخص باشد؛بدون هیج ابهامی
_ثابت و واحد باشد،مشخص کردن چند هدف آن هم اهدافی که هم سو نباشند ، موحب تحمیل تکالیفی بیش از اندازه توان خواهد شد و در اخر به هیچ نتیجه مطلوبی ختم نمیشود.

۳)برنامه ریزی تحصیلی صحیح

برای موفقیت در کنکور باید برنامه ای جامع و کامل،متناسب با برنامه های روزانه شما و همچنین با مدریت زمان شما باشد.این کار باعث روشن تر شدن مسیر درست برای رسیدن به هدف می شود. برای داشتن برنامه حتما از افراد متخصص و مشاور قدرتمند در تنظیم برنامه صحیح کمک بگیرید.

۴)آشنایی با روش های مطالعاتی
۵)داشتن نگرش و دیدگاه مثبت

برای رسیدن به موفقیت در هر کاری ابتدا باید به خود ایمان داشته باشید که می توانید آنها را به خوبی و درست انجام دهید. اگر شما ساعت ها بر روی کاری وقت بگذارید و در آن تلاش کنید اما به خود ایمان نداشته باشید، به هیچ به نتیجه ای نمی رسید. پس باید در عمل خود را باور کنید و در راه قدم بگذارید. این باور به شما کمک می کند تا در هنگام سختی ها بهتر عمل کنید.

۶)شرکت در آزمون های آزمایشی معتبر

بعد از مدتی که طبق برنامه پیش رفتید باید خودرابیازمایید .آزمودن هم به شما کمک می کند تا نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسید و هم اگر در جایی از برنامه مشکلی وجود داشته باشید می‌توانید آن را شناسایی کرده و حل کنید .همچنین به شما نشان میدهد چقدر به هدف خود نزدیک هستید و باعث افزایش روحیه و انگیزه در شما میشود.پس از شرکت در آزمون های آزمایشی بسیار مهم است.

۷)انتخاب منابع درست و متناسب شخصی
۸)زمان مناسب برای مطالعه هر درس
۹)مرور کردن

مور کردن در زمانهای مشخص و در بازه های زمانی بین مطالعاتی باعث می شود مطالب بهتر یه خورده ذهن شما برود و در دراز مدت فراموشتان نشود.

۱۰)آگاه شدن از فنون تست زنی و نحوه آزمون دادن
۱۱) تحلیل آزمون های آزمایشی

می‌توان گفت اهمیت تحلیل آزمون های آزمایشی از دادن خود آزمون اهمیت بیشتری دارد .در این مقطع شما متوجه میشوید که کدام سوالات را به درستی متوجه نشدید ،کجای درس را نتوانستید به خوبی فرا بگیرید یا اشکالات شما در یادگیری کجا هستند. و این، در روند پیشرفت های آزمون به شما بسیار کمک خواهد کرد.

۱۲) مطالعه همزمان دروس تخصصی و عمومی

از مشاور خود در نوشتن برنامه تحصیلی بخواهید که دروس اختصاصی و عمومی را در یک روز شما قرار دهند. این کار باعث می‌شود که شما نسبت به دروس عمومی و اختصاصی دلزده نشوید و همچنین برنامه متنوعی داشته باشید. همچنین باعث می‌شود در یک روز مطالعه ذهن شما بسیار خسته نشود.

۱۳) استفاده از تجربیات دیگران و الگو قرار دادن رتبه برتر ها

شما می توانید رتبه برترهای سال قبل را به عنوان الگو قرار دهید و از آنها مشاوره بگیرید. برای این کار بهتر است با مشاورینی همکاری کنید که در تیم خود از تجربیات رتبه برتر ها نیز استفاده می کنند.

نتیجه

مطالب فوق به داوطلبین کمک خواهد کرد تا نسبت برنامه ریزی درسی خود آگاهی بیشتری داشته باشند.همچنین داوطلبین باید دقت کنند که در مسیر کنکور به خصوص کنکور تحربی باید همراهی آگاه داشته باشند تا انها را نسبت به تصمیمات خود اگاه کند تا بتوانند سنجیده تر عمل کنند.

به همین منظور تیم مشاوره تحصیلی استاد محمد موسوی که در امرمشاوره بسیار مهارت دارند را پیشنهاد میکنیم.استاد موسوی مشاور اختصاصی رشته تجربی میباشیند که علاوه بر اینکه برنامه تحصیلی اختصاصی به دانش اموزان خود رائه میدهند ؛

پکیج توربو تست اختصاصی رشته تجربی را نیز در اختیار داوطلب قرار داده و همه ساله نتایج بسیار مطلوبی را در مسیر کنکور تجربی و مشاوره تحصیلی کسب کرده اند.برای اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با استاد موسوی به صفحه اختصاصی محمد موسوی مراجعه بفرمایید‌.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *