مدارس حضوری میشود؟

مدارس حضوری میشود؟

ما در این مطلب می خواهیم برای شمامدارس حضوری میشود؟ را شرح بدهیم.

مشاور تحصیلی تجربی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید.

به علت شیوع بیماری کرونا در کشور دانش‌آموزان و والدین نگران حضوری شدن مدارس هستند و با توزیع واکسن ها در مراحل دوز یک و دو احتمال بازگشایی مدارس به صورت حضوری وجود دارد. این موضوع باعث نگرانی و همچنین پیگیری بیشتر والدین و دانش آموزان برای ادامه تحصیل شده است.

در این مقاله میخواهیم خبرهایی که در ارتباط با بازگشایی مدارس به صورت حضوری اخیراً شنیده شده است را با شما در میان بگذاریم.

بازگشایی مدارس به صورت حضوری:

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و و پرورش ذکر کردند که با واکسینه شدن حدود ۶۰ درصد از دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی ۱۲ تا ۱۸ سال امکان حضوری شدن مدارس از نیمه دوم آبان ماه وجود دارد همچنین وی افزود فعالیت دانش آموزان به صورت حضوری را از نیمه دوم آبان ماه به صورت رسمی آغاز می‌کنیم.

با توجه به شرایط مناطق مختلف کشور و وضعیت رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت رسمی شرایط بازگشایی مدارس حضوری فراهم خواهد شد.

با شنیدن این خبر ها احتمال اینکه نیمسال اول به صورت مجازی ادامه پیدا کند و هم هست چرا که واکسیناسیون به صورت کامل از ویروس کرونا مصونیت ایجاد نمی کند.
همچنین خبرهایی که طی چند روز گذشته منتشر شد این بود که همان طور که می دانید کشور متاسفانه در حال ورود به موج ششم کرونا میباشد و امکان این فصل که استان‌ها دوباره به رنگ قرمز در آیند.

نتیجه:

با این حال تا وقتی که به صورت قطعی سازمان وزارت آموزش و پرورش اعلام کند که وضعیت مدارس به صورت حضوری یا مجازی چگونه ادامه پیدا می کند هر دانش آموز و دانشجو موظف است تا پروتکل های بهداشتی را به بهترین شکل و در حد توان رعایت فرماید و همچنین هر چه سریعتر برای زدن واکسیناسیون اقدام کنند.

هر دانش آموز برای رسیدن به موفقیت یک نقشه راه و یک راهنما در کنار خود را نیاز دارد که این راهنما برای دانش آموزان کنکوری یک مشاور تحصیلی آگاه و معتمد می باشد.

پیشنهاد ما به شما تیم پر قدرت استاد محمد موسوی میباشد استاد موسوی مشاوره اختصاصی رشته تجربی هستند که رزومه معتبر و موفقی را در ارتباط با مشاوره تحصیلی دانش آموزان در سالهای کنکور دارند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با پکیج توربو تست به صفحه شخصی استاد موسوی مراجعه بفرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *