کدوم دانشگاه ها خوابگاه ندارن

کدوم دانشگاه ها خوابگاه ندارن

ما در این مطلب می خواهیم برای شما کدوم دانشگاه ها خوابگاه ندارن را شرح بدهیم.

مشاور کتکور تجربی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید.

برای بسیاری از دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه هایی که از محل زندگی دانشجو دور هستند و در شهر یا استان دیگری قرار است دانشجو به ادامه تحصیل بپردازند ،نکته ای کا حائز اهمیت می‌باشد این است که کدام دانشگاه ها خوابگاه دارند و کدام یک ندارند.
چرا که دانش‌آموز قرار است چندین سال در دانشگاه مربوط به ادامه تحصیل بپردازد و از نظر مکان سکونت بسیار مهم است که دانشگاهی که در آن پذیرفته شده‌اند در قبال خوابگاه دانشجویان مسئولیتی را به عهده دارد یا خیر!
به همین منظور این مقاله را آماده کردیم و در آن دانشگاه هایی که خوابگاه ندارند و یا اگر دارند دارای شرایط خاصی برای پذیرش دانش جو میباشند را به شما معرفی می کنیم.

دانشگاه هایی ک خوابگاه ندارند :

_ دانشگاه علوم پزشکی تبریز به علت محدودیت خوابگاه صرفاً دانشجویان برتر در رتبه های زیر ۲۵ را در اولویت خوابگاهی قرار می دهند.

_ دانشگاه علوم پزشکی خوی دانشگاه فاقد تعهد برای خوابگاه میباشد.

_ دانشگاه علوم پزشکی ارومیه دانشگاه تعهدی نسبت به ارائه خوابگاه به دانشجویان ندارد .

_دانشگاه علوم پزشکی خلخال خوابگاه ویژه دختران در داخل محوطه دانشگاه. تلاش برای اسکان تمامی دانشجویان دختر در خوابگاه. اعلام فقدان خوابگاه برای برادران. شرایط خاص ممنوعیت انتقال تمامی رشته ها به سایر دانشگاه‌ها .

_دانشگاه علوم پزشکی اردبیل فاقد خوابگاه.

_ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فاقد خوابگاه برای تمام دانشجویان دوره روزانه در تمام مقاطع تحصیلی .تعهدی در قبال اختصاص خوابگاه دانشجویان ندارد.

_ دانشگاه علوم پزشکی کاشان دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال تأمین خوابگاه پذیرفته‌شدگان ندارد .

_دانشگاه علوم پزشکی البرز دانشگاه فاقد خوابگاه ملکی است. اختصاص خوابگاه های مشارکتی با ظرفیت محدود برای دانشجویان غیر بومی. دانشجویان مازاد در اولویت واگذاری خوابگاه نیستند .

_دانشگاه علوم پزشکی ایلام به دلیل عدم تکمیل امکانات و کمبود فضای خوابگاهی امکان اسکان دانشجویان جدید وجود ندارد. شرایط خاص پذیرفته شدگان سهمیه بومی ملزم به انجام به مدت ۳ برابر مدت تحصیل در شهر محل تعهد و امضای تعهد نامه محضری هستند .

_دانشگاه علوم‌پزشکی‌بوشهر هیچگونه تعهدی برای ارائه خوابگاه وجود ندارد.

_ دانشگاه شاهد دارای شرایط خاص پذیرش که در دفترچه درج شده است.

_ دانشگاه توانبخشی و سلامت اجتماعی دانشگاه فاقد امکانات خوابگاهی است. شرایط خاص شرکت کنندگان در شرایط جسمانی سالم برخوردار باشند.

_ دانشگاه علوم پزشکی ارتش شرایط متقاضیان دوره روزانه متقاضیان دوره بورسیه پزشکی دندانپزشکی و فوریت های پزشکی نیروی انتظامی متقاضیان دوره بورسیه رشته دندانپزشکی سپاه پاسداران متقاضیان رشته پزشکی دندانپزشکی پرستاری و پیراپزشکی بورسیه وزارت دفاع در گروه علوم تجربی کنکور ۱۴۰۰ در دفترچه درج شده است.

_ دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله دانشجویان رشته‌های بورسیه سپاه در طول مدت تحصیل از امکانات خوابگاه بهره مند می شوند. دانشگاه تعهدی در خصوص تامین خوابگاه متاهلین ندارد .شرایط خاص در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج شده است.

_ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دانشگاه نسبت به تامین خوابگاه به دانشجویان شهریه پرداز تعهدی ندارد .خوابگاه دانشجویان دوره روزانه غیر شهریه پرداز تعلق میگیرد.

_ دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر دانشگاه در سال تحصیل ۱۴۰۰_ ۱۴۰۱ برای کلیه رشته ها محدودیت اعطای خوابگاه دارد .

_دانشگاه علوم پزشکی زابل دانشگاه هیچگونه تعهدی برای واگذاری خوابگاه ندارد.

_ دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌زاهدان دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال ارائه خوابگاه و ارائه امکانات رفاهی ندارد .

_دانشگاه علوم پزشکی گراش خوابگاه و تسهیلات رفاهی به کلیه دانشجویان متقاضی از ابتدای تحصیل تعلق می گیرد .

_دانشگاه علوم پزشکی لارستان دانشکده تعهدی در قبال خوابگاه دانشجویی ندارد شرایط دانشگاه نقل و انتقالات بر اساس آیین نامه آموزشی کلیه کارآموزی ها در عرصه ها در لار،اوز و خنج انجام می‌شود.

_ دانشگاه علوم پزشکی شیراز عدم امکان واگذاری خوابگاه .شرایط خاص ممنوعیت نقل و انتقالات از دانشگاه های اقماری به شیراز.
_ دانشگاه علوم پزشکی فسا دانشگاه فاقد خوابگاه برای اسکان دانشجویان جدیدالورود .در صورت ایجاد خوابگاه خودگردان اولویت با دانشجویان روزانه .از محل این خوابگاه خارج از دانشگاه بوده و هزینه تمام شده از دانشجو اخذ می‌شود .
_دانشگاه علوم پزشکی قزوین دانشگاه برای ورودیهای سال تحصیلی ۱۴۰۰ ۱۴۰۱ فاقد خوابگاه است.
_ دانشگاه علوم پزشکی قم فاقد خوابگاه.
_ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دانشگاه تعهدی در خصوص ارائه خوابگاه ندارد.

_ دانشگاه علوم پزشکی گناباد به همه دانشجویان متقاضی از ابتدای تحصیل خوابگاه تعلق میگیرد.

دانشگاه علوم پزشکی اسفراین عدم تعهد ارائه خوابگاه دانشگاه.

_ علوم پزشکی خراسان شمالی دانشگاه تعهدی در قبال ارائه خوابگاه به پذیرفته شدگان آزمون سراسری ندارد .

_دانشگاه علوم پزشکی آبادان دانشگاه فاقد خوابگاه و امکانات رفاهی شرایط خاص به درخواست های انتقال ترتیب اثر داده نمی‌شود .

_دانشگاه علوم پزشکی شوشتر دارای خوابگاه واحد استیجاری خودگردان جهت دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی و فاقد خوابگاه برای دانشجویان پسر.

_ دانشگاه علوم پزشکی دزفول فاقد خوابگاه.

_ دانشگاه علوم پزشکی زنجان به دلیل کمبود ظرفیت خوابگاه دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۱ _۱۴۰۰ در هیچ یک از مقاطع تحصیلی و به هیچکدام از رفته شدگان دختر و پسر شرایط اعطای خوابگاه دولتی وجود ندارد. ارائه خوابگاه صرفاً به صورت خودگردان بوده و به صورت وجود ظرفیت خالی در سال‌های بعدی تحصیل امکان استفاده دارد .امکان ارائه هیچگونه خوابگاه اعم از دولتی و خودگردان به پذیرفته شدگان دانشکده پرستاری_ ابهر میسر نمی‌باشد.

_ دانشگاه علوم پزشکی سمنان با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاه دانشجویی به دانشجویان پذیرفته شده شهریه پرداز اتباع در تمام رشته ها در مقاطع دکتری تخصصی و دستیاری خوابگاه تعلق نمی گیرد. به سایر دانشجویان در مقاطع کارشناسی و دکترا فقط ۵۰ درصد مدت زمان تحصیل خوابگاه تعلق میگیرد.

_ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دانشجویان شهریه پرداز تمامی مقاطع و تمامی دانشجویان بومی و حومه شهر تهران پذیرفته شدگان رشته های مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین خوابگاه ارائه نمی‌شود.

_ موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران موسسه امکان ارائه تسهیلات خوابگاه به دانشجویان ندارد. شرایط خاص موسسه در دفترچه انتخاب رشته درج شده است.

_ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دانشگاه با توجه به محدودیت امکانات خوابگاهی تعهدی در قبال اسکان دانشجویان دارد .شرایط خاص دانشگاه تعهدی در قبال دانشجوی انتقالی یا میهمانی دانشجویان ندارد ‌

_دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عدم تعهد واگذاری خوابگاه دانشگاه علوم‌پزشکی تربت‌جام. عدم تعهد در ارائه خوابگاه به ویژه برای پسران .دارای خوابگاه خودگردان برای دختران هماهنگی و اخذ خوابگاه بر عهده دانشجو و دانشگاه تعهدی ندارد.

_ دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دانشگاه تعهدی در قبال واگذاری خوابگاه به دانشجویان ندارد .شرایط خاص رشته کاردانی فوریتهای پزشکی پیش بیمارستان دارای آزمون عملی و مصاحبه است .

_دانشگاه علوم پزشکی سیرجان دانشگاه در قبال خوابگاه هیچگونه تعهدی ندارد .

_دانشگاه علوم پزشکی‌کرمان امکان اختصاص خوابگاه جهت دانشجویان جدیدالورود در کلیه مقاطع وجود ندارد.

_ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال واگذاری خوابگاه دانشجویان ندارد.

_ دانشگاه علوم پزشکی گلستان تمامی رشته ها و دوره های دانشگاه فاقد هرگونه تسهیلات خوابگاهی و استان برای کلیه دانشجویان است .دانشگاه هیچگونه تعهدی نسبت به تأمین خوابگاه به دانشجویان بومی و غیربومی ندارد .

_دانشگاه علوم پزشکی گیلان عدم تعهد در قبال تخصیص خوابگاه .

_دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانشگاه به دلیل محدودیت ظرفیت خوابگاهی تعهدی در خصوص ارائه تحصیلات و خوابگاه به دانشجویان ندارد.

_دانشگاه پرستاری بهشهر فاقد خوابگاه به دانشجویان پردیس شهریه پرداز مهمان جابجایی انتقالی سنواتی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی خوابگاه تعلق نمی گیرد.

_ دانشگاه علوم پزشکی خمین دانشگاه دارای خوابگاه خودگردان است .

_دانشگاه علوم پزشکی ساوه دانشگاه دارای خوابگاه مشارکتی و محدودیت در پذیرش از دانشگاه علوم‌پزشکی اراک. دانشگاه به علت استمرار شرایط بیماری کرونا در واگذاری خوابگاه محدودیت جدی دارد .

_دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس عدم واگذاری خوابگاه برای رشته هایی که محل تحصیل آنها در بندرعباس است .شرایط خاص رشته های تحصیلی استان بومی دارای تعهد خدمت به میزان سه برابر طول طرح تحصیلی میباشند.

_ دانشگاه علوم پزشکی یزد دانشگاه هیچگونه تعهدی در ارائه خوابگاه در رشته های روزانه و شهریه پرداز ندارد خوابگاه پردیس بین الملل به صورت خودگردان است.

هر دانش آموز برای رسیدن به موفقیت یک نقشه راه و یک راهنما در کنار خود را نیاز دارد که این راهنما برای دانش آموزان کنکوری یک مشاور تحصیلی آگاه و معتمد می باشد.
پیشنهاد ما به شما تیم پر قدرت استاد محمد موسوی میباشد استاد موسوی مشاوره اختصاصی رشته تجربی هستند که رزومه معتبر و موفقی را در ارتباط با مشاوره تحصیلی دانش آموزان در سالهای کنکور دارند. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با پکیج توربو تست به صفحه شخصی استاد موسوی مراجعه بفرمایید.

5 دیدگاه دربارهٔ «کدوم دانشگاه ها خوابگاه ندارن»

  1. بیگانه ای در حال انتخاب رشته

    الان بریم قبرستون درس بخونیم پس دیگه..تعهد هم دادن جای خواب میدن😐

    1. مریم

      کاملا درست و منطقی

  2. ناشناس

    الان ۱۵ روزه در گرگان از این هتل به اون سویت با خدا تومن اجاره دانشگاه علوم پزشکی گرگان هنوز هیچ فکری نکرده وتو شهر گرگان کرایه ها سر سام آوره

  3. علی

    واقعا جای تاسف داره نخبه های جامعه بجای اینکه به فکر درس خوندن باشند ، باید به فکر خوابگاه باشند. تو هیچ جای دنیا دانشجوی پزشکی بدون خوابگاه نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *