زمان اعلام نتایج کنکور 1401

زمان اعلام نتایج کنکور 1401

ما در این مطلب می خواهیم برای شما زمان اعلام نتایج کنکور 1401 را شرح بدهیم.

مشاور تحصیلی تجربی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید.

دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسری طی دو مرحله اولیه و نهایی از طریق سایت سنجش می تواند نتایج خود را مشاهده فرمایند. داوطلبین با همراه داشتن اطلاعات ثبت نامی خود می‌توانند نسبت به مشاهده جواب خود از طریق سایت سنجش اقدام فرمایند. نتایج نهایی کنکور سال۱۴۰۱ هفته اول مهر ماه از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.

هر سال آزمون سراسری در پنج گروه آزمایشی ریاضی ،تجربی ،انسانی، هنر و زبان در چهار روز متوالی برگزار خواهد شد. آزمون سراسری سال۱۴۰۱ نیز به همین منوال برگزار شد .همچنین داوطلبین می توانند نتایج آزمون خود رادر هر پنج گروه آزمون آزمایشی طی دو مرحله به صورت نتایج اولیه و نتایج نهایی به صورت اینترنی از درگاه های معتبر اینترتی و به وسیله سایت سنجش پیگیری و مشاهده نمایند.
در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون در تاریخ دهه اول مردادماه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده بود که در آن زمان نتایج اولیه از طریق سایت سنجش به داوطلبین اعلام گشت. این نتیجه حاوی اطلاعات ثبت نامی دانش آموز، درصد دروس امتحانی و رتبه ترازی که دانش آموز کسب کرده است.

پس از مشاهده کارنامه اولیه داوطلب وارد مرحله دوم از نتایج می شود که این مرحله مربوط به قسمت مهمی از آزمون می باشد به نام انتخاب رشته. داوطلب با توجه به اطلاعات کارنامه خود ،علاقه و رتبه ای که در آزمون کسب کرده است ،می‌تواند انتخاب رشته خود را به شرط مجاز شدن انجام دهد. پس از اتمام این مرحله داوطلبان باید منتظر بمانند تا نتایج نهایی در زمان مشخص و اعلام گردد.

زمان اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۱ :

داوطلبینی که پس از بررسی نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ با توجه به کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته در یکی از دوره های سراسری ،پردیس خودگردان ،غیر انتفاعی و یا پیام نور ،و مجازی شدند ؛در صورتی که تا پایان مهلت انتخاب رشته کنکور خود اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته کرده باشند اکنون میتوانند منتظر نتیجه نهایی در آزمون باشند.تا از قبولی خود یا عدم قبولی در رشته های انتخابی خود اطلاع یابند.
برای اطلاع یابی از نتایج این آزمون و فرم انتخاب رشته می توانید به سایت سنجش مراجعه فرمایید. سایت سنجش پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان نتایج را و یا تاریخ اعلام نتایج را منتشر خواهد کرد. برای اعلام نتایج نهایی آزمون ۱۴۰۱ تاریخی که از طرف سازمان سنجش مشخص شد مربوط به هفته اول مهرماه میباشد.

داوطلبین پس از مشاهده نتایج اولیه و دریافت کارنامه خود می‌توانند برای انتخاب رشته خود از افرادی که در این کار تخصص و علم و آگاهی کافی دارند کمک بگیرند .چرا که زمان انتخاب رشته هر ساله محدود می باشد و همچنین مرحله انتخاب رشته برای داوطلب از حساسیت بالای برخودار است. توصیه ما به دانش آموزانی که می‌خواهند انتخاب رشته موفقی در پیش‌رو داشته باشند این است که آن را به دست مشاور تحصیلی آگاه بسپارند.

تیم مشاوره ای استاد محمد موسوی هر سال بهترین انتخاب رشته ها را برای دانش آموزان انجام میدهد .به علت محدود بودن ظرفیت انتخاب رشته اختصاصی توسط شخص استاد موسوی باید قبل از پر شدن ظرفیت اقدام فرمایید.همچنین در طول سال تحصیلی با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و ارائه برنامه توربوتست به دانش‌آموزان اختصاصی خود، باعث رسیدن به موفقیت دانش آموزان می شوند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با تیم مشاوره تحصیلی محمد موسوی به صفحه اختصاصی ایشان مراجعه فرمایید.

جهت انتخاب رشته کنکور تجربی می توانید روی ما حساب کنی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *