حذفیات شیمی کنکور ۱۴۰۲

حذفیات شیمی کنکور ۱۴۰۲

ما در این مطلب می خواهیم برای شما حذفیات شیمی کنکور ۱۴۰۲ را شرح بدهیم.

مشاور کتکور تجربی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت برسید.

شیمی یکی از درس های مهم و تراز اور در آزمون سراسری برای داوطلبین می باشد این درس بسیار درس مهم و پایه برای ادامه تحصیل دانشجویان در مقاطع بالاتر و پزشکی و پیراپزشکی می باشد.
لذا برای فهم بهتر این درس باید دانش آموز در مطالب کتاب درسی خود کاملاً تسلط پیدا کند و سپس با تمرین و تکرار خود را به درجه عالی از شیمی برسانند.
به همین منظور در این مقاله می‌خواهیم دانش‌آموزان را با حذفیات اخیر کتاب شیمی کنکور هزار و ۴۰۲ آشنا کنیم تا بتوانند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای کنکور خود تدارک ببینندو موفق شوند.

حذفیات شیمی کنکور ۱۴۰۲:

_ داده‌های صفحات دوم و سوم هر فصل که به صورت شکل نمودار و جدول آمده است
_ آیا میدانید ها
_ پیوست ها
_پانویس‌ه_ تفکر نقادانه
_ تارنماها
_واژه‌نامه‌ها
_کلیه محدودیت‌های نشان داده شده در کارهای زرد رنگی که در حاشیه برخی صفحات آمده است مورد توجه قرار می گیرد .طرح پرسش فراتر از ان محدوده‌ها مجاز نیست برای مثال در صفحه ۳۴ شیمی دهم که رسم آرایش الکترونی عنصر ها را به ۳۶ عنصر نخست جدول دوره محدود شده است.
_ معادله های شیمیایی
_نام گذاری های ترکیب های آلی به جز آلکانها
_ حفظ کردن نام و فرمول شیمیایی ترکیب های آلی پیچیده
_رسم آرایش الکترونی عناصر با عدد اتمی بزرگتر از۳۶در جدول تناوبی
_ حفظ کردن معادله های شیمیایی پیچیده
_ فصل چهار از آمونیاک تا انتهای کتاب حذف شود به جز فرآیندهابر که در پایه دهم نیز داریم.

 برای نظام قدیم:

فصل تعادل تا پایان ثابت تعادل مطالعه شود و مابقی (عوامل موثر بر ثابت تعادل_ تغییر در سامانه‌های گازی_ اصل لوشاتلیه_ و … حذف شود.)

هر دانش آموز برای رسیدن به موفقیت یک نقشه راه و یک راهنما در کنار خود را نیاز دارد که این راهنما برای دانش آموزان کنکوری یک مشاور تحصیلی آگاه و معتمد می باشد.
پیشنهاد ما به شما تیم پر قدرت استاد محمد موسوی میباشد استاد موسوی مشاوره اختصاصی رشته تجربی هستند که رزومه معتبر و موفقی را در ارتباط با مشاوره تحصیلی دانش آموزان در سالهای کنکور دارند. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با پکیج توربو تست به صفحه شخصی استاد موسوی مراجعه بفرمایید.

  1. hadi

    ببخشید از فصل یک دهم کدام بخش و صفحات حذف شدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *