چطوری روزانه بالای ۱۵۰ تا تست بزنیم

چطوری روزانه بالای ۱۵۰ تا تست بزنیم

سوال تعداد زیادی از داوطلبین کنکور این است که چگونه تعداد تست خود را بالا ببریم یا چطوری روزانه بالای ۱۵۰ تا تست بزنیم ؟
چرا موفق به زدن تست با درصد خطای کمتر نمی شویم؟
هر ساله وقتی از افرادی که در کنکور موفق شدن میپرسید که روزی چندتا تست میزدند؛ میگویند حداقل روزی ۱۰۰،تا تست البته که خیلی از افراد موفق ، بیشتر از این ارقام هم تست میزنند.
ما به عنوان مشاور تحصیلی تجربی به شما در کسب اطلاعات کمک خواهیم کرد
شاید برخی از شما با دیدن این آمار و ارقام ترسی بهتان دست بدهد اما می خواهیم در ادامه مطلب اطلاعاتی را در مورد به شما بدهیم تا ترسی نداشته باشید

اگر در یک روز ۱۰ ساعت مطالعه داشته باشید

  • داشتن 3 ساعت مطالعه زیست (180دقیقه)

به راحتی میتونید 40 تا تست بزنید و 40 دقیقه هم برای تحلیلش وقت بذارید همچنین 100 دقیقه هم برای مطالعه دارید که زمان خیلی خوبی می تواند باشد.

  • 2 ساعت مطالعه ریاضی (120 دقیقه)

ریاضی درسی هست که شما باید بیشتر وقتتان را روی تست زدن بذارید و زمان کمتری رو صرف خوندن درسنامه کنید در این تایم به راحتی میتوانید 40 تا تست بزنید و 40 دقیقه هم برای تحلیلش وقت بذارید و  40 دقیقه هم درسنامه رو مطالعه کنید.

  • 2 ساعت مطالعه شیمی(120دقیقه)

اگر بخواین فقط مسئله حل کنین که به راحتی 40 تست و تحلیلش را میتونید داشته باشید، اما اگر بخواهید حفظی هم کار کنید بیشتر از 40 تا تست هم میتونید بزنید.

  • 1 ساعت و نیم مطالعه دینی (90دقیقه)

میتونیذ 40 تا بزنید چون در دروس عمومی تحلیل تست آنچنانی داریم و وقتی از شما نمیگیرد

  • 1ساعت و نیم مطالعه زبان انگلیسی (90دقیقه)

برای این درس هم کم کم میتونید 40 تا تست بزنید.

در مجموع به 200 تست رسید و  حتی اگر سرعت تست زنی شما کم هم باشد 10 تا تست از هر درس کم کنید باز میشود ۱۵۰ تست که آمار خوبی هست

برای رسیدن به هدف در مرحله ی اول توکل بر خدا و دوم حفظ اعتماد به نفس و روحیه ی قوی دانش آموز و سوم انتخاب درست و صحیح مشاوره ی تحصیلی که در حرفه  خود متخصص می باشد نیاز هست .
آموزش نکات کنکوری و روش های تکنیکی تستی بر عهده مشاور می باشد ک البته استاد موسوی به همراهی پشتیبانان با تجربه موسسه این نکات را در برنامه جامع توربو اجرا و آموزش می دهند.

شما می توانید با داشتن این اطلاعات ، انتخاب رشته کنکور تجربی 1400 را به خوبی انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبطی که شاید برای شما جالب باشد