جمع بندی کنکور چه اهمیتی دارد ؟

جمع بندی کنکور

بچه های عزیز و داوطلبان گرامی سلام ، امروز میخوام به این سوال ” جمع بندی کنکور چه اهمیتی دارد” جواب بدم.
همینجور که همیشه می دونید من به رسیدن شما به آرزوهاتون شدیدا علاقه مندم و برای رسیدن شما به آرزوهای تحصیلیتون خیلی تلاش می‌کنم همیشه گفتم که آرزوهاتون آرزومه.
توی این مقاله می خوام در مورد اهمیت جمع‌بندی با شما صحبت کنم می خوام بهتون بگم و جواب این سوالات همیشگیتون رو بدم که اصلاً
چرا باید جمع بندی کنیم؟

بهترین جمع بندی کنکور ایران کدام است؟

باید در جواب این سوال های شما عزیزان هم بگویم که بهترین جمع بندی کنکور ایران، جمع بندی می باشد که با تعداد دانش آموزان کم تعداد قبولی بالایی داده باشد در برخی از موسسه ها می بینیم که در دوران جمع بندی تعداد خیلی زیادی دانش آموز می‌گیرند اما شاید کسانی که در این جمع بندی نتیجه گرفتند کمتر از تعداد انگشتان یک دست باشند با این تفاوت که در جمع‌بندی با پدیده شو در سال ۹۹ ماه ۲۲ دانش آموز گرفتیم و ۲۰ قبولی داشتیم آن در رشته های پزشکی دندانپزشکی ارتوپدی مامایی پرستاری بینایی سنجی در بهترین دانشگاه های ایران.

چگونه بهترین جمع بندی را انجام دهم؟

جواب اینکه کدام جمع‌بندی است از همه بهتر است فقط در نتیجه های آن جمع‌بندی قابل مشاهده و استناد است و شما برای دیدن ویدیو رتبه های برتر جمع‌بندی با پدیده شد می‌توانید در همین صفحه به جستجوی آن ها بپردازید.
قطعا قبل از جمع بندی به سراغ انتخاب رشته تجربی بروید تا بدانید برای چه جایگاهی تلاش کنید
در پدیده شما جمع بندی زیست جمع بندی فیزیک جمع بندی شیمی جمع بندی ریاضی جمع بندی دینی جمع بندی ادبیات جمع بندی زبان انگلیسی و جمع بندی عربی را خواهید داشت.

جمع‌بندی با پدیده شو چه تفاوتی با سایر جمع‌بندی ها دارد؟

در جمع‌بندی با پدیده شو جزوه جمع بندی کنکور و کتاب جمع بندی کنکور هم به شما ارائه خواهد شد
سوال خیلی از بچه ها این است که برای جمع‌بندی از کی شروع کنیم و یا بهترین روش جمع بندی کنکور چیست که من در ادامه این ها را نیز توضیح خواهم داد.
نکته جالب توجه اینکه ما در جمع‌بندی با پدیده شد تست هایی از مجموعه توربو تست را در اختیار اساتید قرار می‌دهیم و از استاد هر درس می خواهم که آن تست‌های خاص را به شما آموزش دهد که خوشبختانه تست‌هایی که ما به اساتید برای هر دست ارائه می دهیم همه ساله با تفاوت بین ۲۰ الی ۳۰ درصد یا در برخی از موارد با تطابق ۱۰۰ درصدی و ۹۰ درصدی در کنکور دیده می شود به همین علت است که خیلی از دانش آموزانی که در پدیده شرکت کرده‌اند در فیلم‌های ویدیویی ایشان اعلام داشتند که تست های کنکور شبیه تست های آموزش داده شده به آنها در پدیده شده بوده است. و اتفاقاً یکی از نقطه‌های مهم تفاوت پدیده شد با جمع‌بندی های دیگه در این است که ما در این جمع‌بندی از تست های خیلی نزدیک به کنکور استفاده می‌کنیم.

بهترین زمان جمع بندی کردن چه موقعی است؟

توجه داشته باشید که زمان جمع‌بندی هر چقدر به کنکور نزدیک تر باشد به شما کمک بیشتری کند چون شما در جمع‌بندی از حافظه کوتاه مدت خود استفاده می کنید و این می‌تواند خیلی زیاد به شما کمک کند از نظر من بهترین جمع‌بندی از دو ماه مانده به کنکور شروع شود خیلی خیلی بهتر است.
خلاصه کلام اینکه ما در جمع‌بندی با پدیده شد از هر درصد تعداد کمی تست گلچین شده که مطمئنی تطابق بالایی با کنکور پیش رو خواهد داشت در اختیار اساتید قرار می‌دهیم و اساتید آنها را در ویدیوی پای ال سی دی و به صورت آنلاین برای شما آموزش می دهند و در نهایت برای شما کلاس رفع اشکال در نظر گرفته می شود که همه اینها زیر نظر مشاوره و برنامه ریزی خود اینجانب می باشد.
با مشاور تحصیلی تجربی شما می توانید به بهترین جایگاه خود برسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبطی که شاید برای شما جالب باشد